Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Waar heb je dat gelezen @kiekiek dat het vandaag zou zijn?

 

 

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/joyne-begint-testuitzendingen

 

Vrreemd, linkje plaatsen lukt niet, dan maar even zo:

 

Joyne begint testuitzendingen
De nieuwe Nederlandse aanbieder Joyne begint vandaag met de eerste testuitzendingen. Dat bevestigt Joyne aan Totaal TV.
Jarco Kriek
12 juli 2017
aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stil hier, klopt iets niet.........

 

A jaaa, ik weet het, jullie zitten allemaal zwetend en trillend voor je tv met de box op die frequenties te wachten op signaal en beeld.

 

ha ha, en dan het hier voor de eeuwige Joyne roem hier te kunnen melden.

aangepast door ronaldsl
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Joyne begint testuitzendingen

De nieuwe Nederlandse aanbieder Joyne begint vandaag met de eerste testuitzendingen. Dat bevestigt Joyne aan Totaal TV.
Jarco Kriek
12 juli 2017

 

Nog 3 uur en 7 minuten, dan weten we of dit de zoveelste Canard is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als het geen canard blijkt te zijn, trek je dan het boetekleed aan vanwege de eerder openlijk geuite twijfel?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Over 2uur en 50 minuten zullen we het weten.

 

Natuurlijk zal het programma vandaag of morgen in de lucht komen.

Anders volgende week of volgende maand.

Daar wordt en nieuwe provider niet op afgerekend.

 

Maar een provider bestaat uit meer dan alleen techniek, en daar blijft het akelig stil.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lees ik vandaag op de site van een heel bekende satellietshop:

Joyne CI+ module Conax

Hardware voor een vereist optioneel abonnement op Joyne, Nederlandse aanbieder van TV zenders via de satelliet. Joyne is op 12 juli 2017 gestart! in eerste instantie zijn de uitzendingen Free-to-Air te ontvangen waarbij het kanalenpakket langzaam uitgebreid wordt. Zodra de CI modules beschikbaar zijn (naar verwachting rond 20 juli a.s.) worden de uitzendingen versleuteld en zijn dan via abonnement beschikbaar.

De module is geschikt voor zowel CI alsook CI+ ontvangers, flexibel in te zetten door flexibele abonnementsvormen én flexibele periode!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) Ik wens Joyne het allerbeste.

2) Dat het alleen met een CI+ te ontvangen is met een virtuele smartcard vind ik minder, maar dat zal dan wel temaken hebben met de fabrikant die die CI+'s verkoopt en waarmee Joyne afspraken heeft gemaakt.

3) Mijn softcam kan ook met CONAX overweg.

4) Waarom alleen die CI+-module, ga ook over tot verkoop van gewone CONAX-smartcards van uw bedrijf.

5) Ik kan u garanderen dat u dan meer klanten krijgt.

6) Hoe kan ik U dit garanderen?, ik ben de eerste die overstapt van CDS naar Joyne als u gewoon smartcards ter beschikking stelt naast de CI+ module.

7) Ik ben niet van plan om mijn uitstekende ontvanger te degraderen naar een ontvanger die alleen met een CI+ module overweg kan; ik wil dat mijn ontvanger gewoon hetzelfde kan blijven doen zoals nu.

 

Maar in ieder geval: Joyne, ik wens u veel succes, en een beetje concurrentie op de sat branche is altijd goed.

 

Groetjes,

D-box

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

QUOTE= Kiekiek:

Het gaat dus om 3 transponders

UNQUOTE

 

Dat had ik al eerder gemeld in dit draadje, ik had vernomen (weer van horen-zeggen dus) dat die derde txp 11880V/27500/S2 zou zijn;

 

Hier wordt ondermeer een zender uit Senegal gebroadcast (TFM), terwijl die gewoon op de 7E zit.

 

Hoe kan een armlastig land op 2 sats broadcasten, terwijl de mensen daar nieteens genoeg te vreten hebben?

 

Misschien hebben mensen daar niet eens genoeg "te vreten" omdat het schaarse geld daaraan wordt uitgegeven...  Anderszins, vaak moet je je er niet op verkijken: soms is het wegzetten van een hele trits landzenders veel duurder dan het huren van een satelliet transponder als je alle burgers van je land wilt kunnen bereiken. En als het om educatieve uitzendingen gaat dan kunnen organisaties als Unicef ook nog wel eens flink bijspringen om het land verder te helpen ontwikkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 juli

 

Joyne is op 12 juli 2017 gestart!

@Joop001, zeg s.v.p. even WAAR ze zijn gestart en WAARMEE. Ik kan ze niet vinden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb geduld, 12 juli is nog 100 minuten lang.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verwacht toch niet dat ze om 00h00 gaan starten?

Om te overdrijven is 18h00 ook nog de 13de.

Hopelijk moeten ze de dertiende om de zenders on air te brengen niet onder een ladder, of komen ze geen zwarte kat tegen, dat brengt ongeluk (lol).

Welke zender komt er eerst on air? Npo,rtl,sbs of ???

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...