Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Maar de marketing directeur van Joyne is toch degene die zijn medewerkers gefeliciteerd heeft met het in de lucht zetten van zenders op 12 Juli, en dat wereldkundig maakt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar de marketing directeur van Joyne is toch degene die zijn medewerkers gefeliciteerd heeft met het in de lucht zetten van zenders op 12 Juli, en dat wereldkundig maakt?

 

Cees, even niet sarren. Het schijnt dat we nu serieus bezig zijn  :D

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat een ontzettend slap gelul hier.

Ik had gedacht dat hier serieuze mensen /hobbyisten met elkaar hun bevindingen zouden delen en elkaar zouden helpen om resultaat te krijgen. Dat was ook mijn insteek om hier te reageren.

En die zijn er hier ook wel, maar de meeste.

Oh oh.

En helemaal niet om een abonnementje te promoten, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.

sommige zou ik als ik Joyne zou zijn niet eens als klant willen hebben.

Vandaar dat ik niet meer gereageerd heb, maar ik moet dit nu even kwijt.

 

 

Ik ben het helemaal met je eens beste commentaar. Ik had nooit kunnen vermoeden dat er op dit forum zulke ouwehoeren zaten. Echt mensen die zich vervelen en proberen hier het langste draadje van te maken wat ooit bestaan heeft op sat4all.

 

Helemaal mee eens met beiden . Wat een bedoening zeg  , een mens komt pisnijdig van al deze zeveraars ( of toch héél veel ).

Wacht nu even gerust af tot er beeld is , het komt wel hoor.

 

Bovendien is dit niet het langste draadje van het forum maar wel de topics " [spel] Waar is het ? ".  Er werden zelfs vijf delen hiervan gemaakt . Dat was pas een educatief topic waarbij je ontzettend veel algemene kennis kon opdoen. Maar diegenen die hier nu zitten te ouwehoeren hebben er zeker nooit aan meegedaan want om te kunnen meespelen in "Het Spel" moest je een nodige portie gezond verstand hebben en dat hebben hier velen niet. 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je niet druk. De kans dat iemand van die 20 zuurpruimen die in dit draadje steeds reageren overstappen is minimaal. 90% vindt het te duur en de rest is klant bij Ziggo.

 

Ik ga sowieso niet naar Joyne, kan de schotel weer op de schop en een nieuwe ontvanger aanschaffen. Het enige wat me dan echt interesseert is die CI+ module, niet die module zelf, maar meer het onderzoek wat daar naar wordt gedaan door 'derden'. Wat met mensenhanden is gemaakt, moet ook weer met mensenhanden kunnen worden ontrafeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar diegenen die hier nu zitten te ouwehoeren hebben er zeker nooit aan meegedaan want om te kunnen meespelen in "Het Spel" moest je een nodige portie gezond verstand hebben en dat hebben hier velen niet. 

 

Met het op afstand stellen van een diagnose moet je toch een beetje uitkijken. Voor je het weet zit je er behoorlijk naast.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het best slim van Joyne om alles (info, apparatuur, installatie, contracten etc) via satelliet speciaalzaken te laten doen; dan hoeven ze ook geen gebouw te huren waar 100 callcenter-agents opereren.

 

Best wel slim.

 

Maar de informatie-verstrekking omtrent Joyne zal dus wel summier blijven; dus de mensen gaan bellen naar de satelliet speciaalzaken om info in te winnen, dus die winkels krijgen het druk aan de telefoon.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga sowieso niet naar Joyne, kan de schotel weer op de schop en een nieuwe ontvanger aanschaffen. Het enige wat me dan echt interesseert is die CI+ module, niet die module zelf, maar meer het onderzoek wat daar naar wordt gedaan door 'derden'. Wat met mensenhanden is gemaakt, moet ook weer met mensenhanden kunnen worden ontrafeld.

Kijk en jij bent nu een van diegene net als die "derden" welke er voor zorgen dat de normale gebruikers geen kaart krijgen.

Dus dat er niet van 2 transponders opgenomen kan worden is jullie schuld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Commentaar: dat is een oversimplificatie van de situatie. In veel gevallen stond de voordeur gewoon open en dan is het niet vreemd als iemand naar binnenstapt.

 

Er zijn ook providers waar zowel de voor- als de achterdeur goed op slot zit, die nooit gekraakt zijn en ook nog steeds losse kaarten gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk en jij bent nu een van diegene net als die "derden" welke er voor zorgen dat de normale gebruikers geen kaart krijgen.

Dus dat er niet van 2 transponders opgenomen kan worden is jullie schuld!

 

Met dank voor de beschuldiging commentaar, ik neem hem alleen niet serieus ;)

 

De oorzaak ligt echter bij de providers zelf die de prijs maar verder blijven opdrijven, cs en iptv zijn slechts het gevolg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ontzettend slap gelul hier.

Ik had gedacht dat hier serieuze mensen /hobbyisten met elkaar hun bevindingen zouden delen en elkaar zouden helpen om resultaat te krijgen. Dat was ook mijn insteek om hier te reageren.

En die zijn er hier ook wel, maar de meeste.

Oh oh.

En helemaal niet om een abonnementje te promoten, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.

sommige zou ik als ik Joyne zou zijn niet eens als klant willen hebben.

Vandaar dat ik niet meer gereageerd heb, maar ik moet dit nu even kwijt.

 

Beter had ik het niet kunnen verwoorden. :D :D

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak ligt echter bij de providers zelf die de prijs maar verder blijven opdrijven, cs en iptv zijn slechts het gevolg.

 

Voor sommigen hier is een prijs van 1 euro al te veel, dus om alle schuld alleen bij de providers te leggen gaat me een beetje te ver.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelfs al kost het bijna niets, zullen er toch altijd lieden zijn die proberen voor niets te kijken en dat ook nog met hun omgeving te delen.

Daarnaast is er ook nog de CS welke op grote commerciële schaal bedreven wordt.

 

Inderdaad de reden dat nieuwe providers alles dicht timmeren, en de losse kaart bij Canal Digitaal een uitloop model is.

 

 

Maar terug naar het onderwerp, we wachten op beeld van Joyne, vandaag gaat het gebeuren!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...