Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik gun de technici te genieten van hun verlengd weekend. Wat kan die paar dagen nu schelen, als toch maar na de 24ste de modules bij de verdelers beschikbaar zullen zijn.

En wat kiekiek schrijft over illegale concurenten, geef mij maar mijn eigen kaartje en/of decodeermodule met al of niet geïntegreerde smartcard.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog één laatste opmerking voordat ik stop met afwijken van het onderwerp op dit forum:

 

1. De meeste Franse jongeren drinken alleen nog maar water, ik zie dat bij mijn eigen kinderen.

2. Diegenen die zich tussen de middag vol gooien met wijn, zijn niet diegenen die echt werken. kan je je voorstellen dat nog nog kan werken met een halve liter wijn op.

Mijn oudste zoon, die een hoge post heeft bij Airbus, vliegtuigbouwer, eet tussen de middag een broodje met een flesje water er bij. Na een half uurtje gaat hij weer aan het werk, kan hij 's middags voor de file uit ook weer terug naar huis.

En inderdaad vandaag Nationale feestdag, dus gewerkt wordt er over het algemeen niet!

Ik stop hiermee de discussie over Fransen en hun werkattitude!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als men in Frankrijk klaar is en aan een probleem in Nederland wordt gewerkt is het niet eens relevant dat er in Frankrijk gefeest wordt. Na een halfuurtje lunch weer aan het werk is in Frankrijk echter ongebruikelijk en vaak zelfs onmogelijk omdat het bedrijf tussen de middag gesloten is. Andere werktijden dan in Nederland met een lange middagpauze is ook niet hetzelfde als een slechte werkattitude. In Nederland gaat om 17:00 de fluit, na een lange middagpauze is dat in Frankrijk om 19:00 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we terug on topic gaan?

Een verbinding heeft 2 kanten, het is maar de vraag aan welke kant van de verbinding en nog problemen moeten worden opgelost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

On topic A.U.B / S.V.P.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn de dealers ook een zak hooi. Alsof die kunnen bestaan met Joyne erbij. Zijn een handjevol nog. Als die omvallen...prutsers zijn het

Door alles heen, vind ik het niet meer, maar er zijn 125 joyne dealers wordt er gemeld.

Wees er maar zeker van, dat ze bij het verkopen van module en abbo, ook er aan verdienen.

Sorry dat ik dat werk erbij, haal, maar wie werkt er nog voor niks.

En als er 125 dealers zijn, geloven ze wel, dat joyne iets zal zijn. Niemand is vrij van technische problemen, en wie weet staat er tegen eind volgende week wel tig berichten over hoe de ontvangst is van joyne en heeft de bevoegde moderator of administrator een apparte rubriek gemaakt, over joyne, Waar je terrecht kan over alles met joyne.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De 24ste zouden de CI+ modulen pas in de winkel liggen, het heeft nog tijd.

Misschien zijn er rechten problemen wanneer ze fta gaan uitzenden?

Misschien wordt het eerst FTV, er is geen informatie van Joyne, anders dan dat er problemen met het netwerk zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...