Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Wat dacht je van Joyne zelf?

 

Dat dacht ik ook, maar als Drs.IJzerbout daar "Totaal TV is geen betrouwbare bron. Die lullen alles na" over zegt, mag hij het vertellen.

 

Niet dat ik Totaal TV een betrouwbare bron vindt, maar voor mijn gevoel worden ze wel door Joyne of aanverwante gebruikt, het is makkelijk schuilen als er iets mis gaat, dan kan je in dit geval een "onbetrouwbare bron" de schuld geven.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mede-forumleden, hebben jullie geen tuin om te onderhouden zo tussen de buien door?

Dat lijkt me een nuttiger bezigheid dan je met Joyne bezig te houden.
Joyne komt op enig moment, wat maal je er nu om om dat een uurtje eerder of later te weten dan de rest. Het begin is in ieder geval FTA, dus kijkminuten mis je nauwelijks.

 

Bedenk dat er ook lezers zijn die gewoon het nieuws willen volgen. Die zouden natuurlijk kunnen stoppen dit topic te volgen, maar beheer en moderatoren kiezen er nu eenmaal voor dit in deze vorm te handhaven zodat belangstellende niet snel ergens anders terecht kunnen maar wel worden gedwongen allerlei onzinberichten te lezen.

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaruit:

 

JOYNE is Gewoon Doen!

 

;) ;) ;)

 

En waar komt de naam JOYNE vandaan dan ? Je spreekt het uit als JOIN neem ik aan , maar het is zoals het geschreven wordt geen engels woord .

Staan de letters voor de namen van de oprichters ?

aangepast door Liek
Link naar reactie
Delen op andere sites

JOY = plezier/genot.
Dat wordt door meerderen hier blijkbaar beleefd.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedenk dat er ook lezers zijn die gewoon het nieuws willen volgen. Die zouden natuurlijk kunnen stoppen dit topic te volgen, maar beheer en moderatoren kiezen er nu eenmaal voor dit in deze vorm te handhaven zodat belangstellende niet snel ergens anders terecht kunnen maar wel worden gedwongen allerlei onzinberichten te lezen.

Elke keer blijven zeuren om een eigen topic maakt dit hier ook niet leesbaarder. Daar is al een uitspraak over geweest, dat topic komt er zodra Joyne begint.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke keer blijven zeuren om een eigen topic maakt dit hier ook niet leesbaarder. Daar is al een uitspraak over geweest, dat topic komt er zodra Joyne begint.

 

Dat is bekend.

Die vraag stel ik dus ook niet (meer).

Mijn verzoek is eerder dat sommige posters zich een beetje inhouden en hun ziel in lijdzaamheid bezitten.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik zie het wel wanneer ze in de lucht komen. Het maakt me helemaal geen fluit uit of dit nu een week eerder of later is. Ze komen echt wel in de lucht, daar twijfel ik niet aan.
En ik hoef geen onzin te schrijven in dit draadje.
Vanochtend foto's en scans gemaakt van de nieuwe Inverto duo-lnb voor schotels van 70cm en daar een interessant onderwerp over geschreven. Daar heb je meer aan dan aan dat slap gelul.
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou de kostprijs van de conax ci module zijn?

Voor mij niet relevant, de kostprijs van een smartcard is altijd vele malen minder.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar komt de naam JOYNE vandaan dan ? Je spreekt het uit als JOIN neem ik aan , maar het is zoals het geschreven wordt geen engels woord .

Staan de letters voor de namen van de oprichters ?

 

'Joyne us' alleen schrijven ze het dan verkeerd. Sjaa wat doen ze eigenlijk wel goed? Bar weinig tot niets tot nu toe.

 

Dat ze via Totaal TV lijken te communiceren naar de buitenwereld toe is ook al een vreemde zet. Zoiets laat je toch niet aan derden over, maar wil je toch in eigen hand nemen? Zo worden vergissingen en aannames tot een minimum beperkt. Dat zagen we al met die verwarring over 12 en 13 juli. Die 12 juli kwam ik overigens ook nog tegen in een artikeltje op een kampeer website met als publicatie datum ergens half mei, dus toen is die datum al genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne wordt verweten voor ci ipv kaart voor kijken en opnemen tegelijk. In een ander interessant draadje, las ik, dat ze met vti en de laatste vu's je achteraf een gecodeerde opname tijdens niet gebruik kan decoderen. Dit probleem is dan opgelost.

Dat je niet kan delen in huis is jammer, maar meer en meer providers gaan hun kaarten pairen aan de module. Of die dan geïntegreerd is of niet, wat maakt het uit?

Ik vind het van hen prachtig om een sterke satelliet te nemen,zodat ik zonder grote joekel mijn zenders kan zien.

Het is buiten mooi weer, dus daarvan genieten, terwijl de techniekers er alles aan doen om joyne on air te krijgen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou de kostprijs van de conax ci module zijn?

 

Als je nagaat dat een complete ontvanger in Chinky Cheapland met een decodeersysteem naar keuze onder de 9 US$ te koop is bij een afname van 50.000 dan kun je je voorstellen wat een conaxmoduul kost. Afgezien van de Conax loyaliteiten.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...