Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dat beeld zal nog wel even op zich laten wachten, dus ik ga eerst maar even slapen.

 

 

is allemaal wat vaag...ze hebben geen duidelijke lanceer datum.

zal ook wel niet iets gaan worden, zullen wel na half gaan fuseren met CD  :)

Gigablue UHD + Formuler Z11 Pro Max

T90 met 42E,39E, 28E,23E,19E,16E,13E,9E,5E,2E,1W,5W 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kom je waarschijnlijk van de regen in de drup.

Veel programma's zijn ook slaapverwekkend, al is het maar door de vele reclame.
Zelfs Joyne kan daar weinig vernieuwends brengen.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht dat er op http://www.joyne.tv informatie gaat komen i.p.v. via https://www.joyne.nl. Beiden staan op naam van Arjan Wiertz.

 

Waarom moeten hier privé gegevens van personen met naam en toenaam genoemd worden?

Heb je daar toestemming voor gekregen?

Ik weet dat het allemaal op het www te vinden is. Maar zo goed als iedereen inklusief meneer kiekiek zit hier verstopt achter een pseudonaam...want oh God, stel je voor dat je je echte naam prijsgeeft...

 

Ik vind dit niet in orde en zou het ook niet geweldig vinden als mijn gegevens hier opduiken zonder mijn toestemming ook al heb ik ergens een domeinnaam geregistreerd. :mad:

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prawo,

 

Helemaal niet , tv kijken en beleven blijft me boeien, goede programma's zijn er nog steeds, kwestie van de goede selecties te maken.

 

Vraag me trouwens af waarom je er een dergelijke uitgebreide installatie op nahoud, toch niet om je te vervelen en te ergeren, het zenderpakket dat Joyne gaat aanbieden kan me wel bekoren.

 

Wat opvalt is dat dezelfde die al decennia CD afbreken nu voor Joyne gaan met hetzelfde gezeur, ZIELIG.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moeten hier privé gegevens van personen met naam en toenaam genoemd worden?

Heb je daar toestemming voor gekregen?

Ik weet dat het allemaal op het www te vinden is. Maar zo goed als iedereen inklusief meneer kiekiek zit hier verstopt achter een pseudonaam...want oh God, stel je voor dat je je echte naam prijsgeeft...

 

Ik vind dit niet in orde en zou het ook niet geweldig vinden als mijn gegevens hier opduiken zonder mijn toestemming ook al heb ik ergens een domeinnaam geregistreerd. :mad:

Raar, iemand heeft dit eens gedaan, en een mod had direct de privé gegevens verwijderd.

Maar merkwaardig zou ik 2 sites niet vinden. Eentje informatief, en de andere bvb voor abonnees. En hoeveel webshops hebben niet identiek dezelfde site die eindigd op .be en .nl .

Ik dacht dat .tv in het leven geropen was voor alles wat met tv te maken heeft, en joyne is dat ook.

Ikzelf zou ook een.tv url nemen, mocht ik tv diensten doen.

Waarom bepaalden met die links, de link leggen om nogmaals joyne af te breken, of een poging tot, begrijp ik niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog interessanter wordt het als je https://joyne.nl bij het SIDN gaat checken: exakt dezelfde registrar! Een kans van 1 op 1300 aangezien er 1300 webhosting providers in Nederland zijn in dit geval TransIP, nou niet echt een provider om over naar huis te schrijven.

TransIP is een van de grootste registrars van Nederland... Dus niet vreemd dat daar de naam is geregistreerd. Ze zullen dus wel "iets" goed doen om zo groot te wezen. (Klinkt alsof je een persoonlijk probleem / conflict hebt met TransIP...?)

Het domein wijst echter naar een andere provider, te weten Networking4All... 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb joyne kunnen gebruiken als excuus voor een nieuwe ontvanger te kunnen kopen.

Een triple tuner, eentje die ci+ aankan met ook een kaartlezer.

Dus ja, joyne is voor iets goed.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moeten hier privé gegevens van personen met naam en toenaam genoemd worden?

Heb je daar toestemming voor gekregen?

Ik weet dat het allemaal op het www te vinden is. Maar zo goed als iedereen inklusief meneer kiekiek zit hier verstopt achter een pseudonaam...want oh God, stel je voor dat je je echte naam prijsgeeft...

 

Ik vind dit niet in orde en zou het ook niet geweldig vinden als mijn gegevens hier opduiken zonder mijn toestemming ook al heb ik ergens een domeinnaam geregistreerd. :mad:

 

Totale onzin, dit soort gegevens zijn voor iedereen te vinden via de talrijke whois databases.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TransIP is een van de grootste registrars van Nederland... Dus niet vreemd dat daar de naam is geregistreerd. Ze zullen dus wel "iets" goed doen om zo groot te wezen. (Klinkt alsof je een persoonlijk probleem / conflict hebt met TransIP...?)

 

 

Ik heb TransIP nog nooit gebruikt, maar deze webhoster maakt nog steeds gebruik van harddisk technologie voor haar servers en die zijn uiterst traag in vergelijking tot de nieuwe SSD opslag, wat je direkt kan terugzien in al dan niet traag of snel kunnen inladen en surfen op een website. Verder had meneer Wiersz kunnen kiezen voor Privacy Protection voor zijn geregistreerde domeinnamen, maar heeft dat kennelijk niet gedaan, anders waren zijn gegevens niet openbaar op internet in te zien. Zelf bouw ik regelmatig websiteś en kies daar standaard voor SSD en Privacy Protection voor de klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...