Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


@commentaar schrijft:

 

"Sprietje voor jou werk aan de winkel op dat andere forum om de mensen een correct verhaal te vertellen."

 

Nou dat heb ik enkele uren nadat de redacteur van Satellite Magazine dit op dat forum heeft geplaatst al gedaan.

Het is inderdaad belachelijk om dat artikel te schrijven met de kop:

"Ontvangst Eutelsat 9B met Astra satellieten combineren kostbare en ingewikkelde zaak" en dat te bedenken dat je voor €7,- in Duitsland een "monoblock" koopt waarmee je de Astra 19,2 met de Eutelsat 9e kunt combineren op een schotel van 60cm te samen met een 2/1-diseqc-switch.

Maar dat zul je toch al wel gelezen hebben?

 

Meesten hebben in het buitenland echter al 80CM en groter, hoe combineer je dat dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eduard07

 

Mijn reactie was ingegeven door jouw reactie 445. Hierin gaf je aan geen informatie te hebben en daar wou je de door mij aangedragen punten mee weerleggen. Dit vond en vind ik een uiters bevreemdend iets omdat ik enkel en alleen controleerbare feiten en omstandigheden weergaf. Want het zijn officiele mededelingen door Joyne gedaan. Alsmede controleerbare ontwikkelingen gepresenterd op een beurs in Berlijn. Mijn beweringen over de CD kaart behoeft slechts een bezoek aan de CD site. Dit dan zo afdoen als door jouw gedaan kwalificeer ik dan idd als neerbuigend. Als dat niet jouw intentie was prima dan neem ik dat aan en dan is mijn bericht 446 eveneens niet zo bedoeld mbt tot jouw bericht 445.

 

Wat mij betreft nu weer over naar het onderwerp van dit draadje.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer we ons beperken tot de feiten t.a.v. Joyne, medio april zou men in de lucht komen, die datum is gepasseerd zonder beeld.

Nu zou het Juli worden, over een week of 4 - 5, maar is er nog niets bekend over programma's tarieven of techniek.

 

Tot zover de feiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En over het uitblijven van die informatie is ook al het nodige gezegd. Hetgeen bij het begin van CD cq haar voorgangers niet anders was. Daarnaast zijn er wel meer feiten reeds bekend. Welk ook al duidelijk vermeld zijn hier op het forum en elders. Het klopt dat april verstrekenis maar ook dat ging aan het begin van het verhaal op de Astra in 1988 niet anders.

 

Er zijn dus wel meer feiten dan door jou gesuggereerd Ceesv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Penthe

 

Als je de Astra 23,5 niet meer nodig hebt, kun je gewoon een kleinere schotel nemen.

 

Ja dus weer extra geld uitgeven voor een andere schotel, snap je nu waar het probleem hangt? Eerst groter dan veel aanpassingen waar je moe van wordt en nu weer een kleinere schotel? Nee geen Joyne voor mij als ik mijn schotel weer moet vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor € 10,- per maand krijg je niet eens een Sim Only meer momenteel.

 

Ik vrees dat je heel wat aanbiedingen over het hoofd ziet, ik bel voor € 7,- in de maand, dat is zonder actie i.v.m. buiten het contract.

 

Ik zie aanbiedingen voor € 10,- per maand met onbeperkt bellen en SMS-en, 1GB kost een euro meer.

 

Zelfs in de Europese unie, in Nederland op het KPN netwerk.

 

Dit was even off-topic.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En over het uitblijven van die informatie is ook al het nodige gezegd. Hetgeen bij het begin van CD cq haar voorgangers niet anders was. Daarnaast zijn er wel meer feiten reeds bekend. Welk ook al duidelijk vermeld zijn hier op het forum en elders. Het klopt dat april verstrekenis maar ook dat ging aan het begin van het verhaal op de Astra in 1988 niet anders.

 

Nu een ding kan ik wel onder de aandacht brengen omdat het al bekend is , dus ik vertel niks nieuws, maar jullie vergeten dat in eerste instantie via de Astra 23.5 uitgezonden zou gaan worden, en dat is nu Eutelsat 9 Oost.

Gekozen voor de grotere en betere dekking en direct te combineren met Tooway internet.

Een andere partij dus meer tijd nodig om de technische zaken te regelen voor in het datacenter van de uplink toch?

 

 

Er zijn dus wel meer feiten dan door jou gesuggereerd Ceesv.

Nu een ding kan ik wel onder de aandacht brengen omdat het al bekend is , dus ik vertel niks nieuws, maar jullie vergeten dat in eerste instantie via de Astra 23.5 uitgezonden zou gaan worden, en dat is nu Eutelsat 9 Oost.

Gekozen voor de grotere en betere dekking en direct te combineren met Tooway internet.

Een andere partij dus meer tijd nodig om de technische zaken te regelen voor in het datacenter van de uplink toch?

 

 

Er zijn dus wel meer feiten dan door jou gesuggereerd Ceesv.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dus weer extra geld uitgeven voor een andere schotel, snap je nu waar het probleem hangt? Eerst groter dan veel aanpassingen waar je moe van wordt en nu weer een kleinere schotel? Nee geen Joyne voor mij als ik mijn schotel weer moet vervangen.

Wat wordt er toch gezeurd over kleinigheden.

Je hoeft geen andere schotel te nemen.

Je draait simpel die schotel een paar graden de andere kant op.

Wil je toch nog naar 19 kijken koop je er een lnb van een tientje en een beugel met een switch van hetzelfde bedrag erbij.

Opgelost.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je heel wat aanbiedingen over het hoofd ziet, ik bel voor € 7,- in de maand, dat is zonder actie i.v.m. buiten het contract.

 

Ik zie aanbiedingen voor € 10,- per maand met onbeperkt bellen en SMS-en, 1GB kost een euro meer.

 

Zelfs in de Europese unie, in Nederland op het KPN netwerk.

 

Dit was even off-topic.

Mensen welke zo goedkoop denken moeten hun schotel weggooien en ik heb voor 3 tientjes nog wel wat KPN ontvangers met gratis ned 1-2-3 en regionaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liggen hier ook stof te verzamelen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen welke zo goedkoop denken moeten hun schotel weggooien en ik heb voor 3 tientjes nog wel wat KPN ontvangers met gratis ned 1-2-3 en regionaal.

 

Ik heb vorig jaar 3 gloednieuwe in doos voor 25 euro per stuk met kaart en een paar weken gratis kijken verkocht.

 

Ik heb hier nog wel een 3 tal Conax modules nieuw in doos liggen met niet geactiveerde kaart en de nieuwste buiten antennes liggen, dus ik ben voorzien. :P

 

Een externe ontvanger tweedehands koop je voor 10 euro of minder, soms even een elco van 20 a 25 cent vervangen wat meestal nodig is en je kan weer kijken, soms zijn ze zelfs nog nieuw in doos. ;)

 

Mag ik geen zuinige Hollander zijn?! :D

 

En dan stel ik nog eisen ook. ;)

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier over schoteltypes en kosten. Misschien doen ze zoals ex mobistar, en geven ze het materiaal in bruikleen, en wie weet, mag je schotel en lnb houden.

Ik zou het een straffe formule vinden, mocht je alles in bruikleen krijgen. Mag zelfs een kleine borg gevraagd worden.

En bvb 20€ activatie zou ik ook nog zien zitten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...