Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Een andere vraag.

Veronderstel, dat ik een prepay neem in de winter voor 3 maand.

Dus 3 maanden abbo kosten en activatie.

Na 3 maand zal de module ophouden met werken.

Maar moet ik bvb de volgende winter weer die activatie kost betalen?

Men zou een registratie site kunnen maken, waar je je gegevens kan invullen. Wil je een prepay abonnement, even inloggen, de maanden kiezen, de betaalmethode, betalen en kijken. En maar èènmaal activatiekost.

En voor wie niet online wil betalen, prepay krab kaarten net zoals het mtv pakket destijds,en wat netflix doet.

Sugestie voor joyne, wie kan dat doorgeven?

Je betaald een keer per jaar 30€ om de registratie actueel te houden.

Of je nu 1 maand, of 11 maanden abo neemt.

Het volgend jaar kan je kiezen, of niks of weer 30€ en vrije keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè @commentaar,

Ik -als Nederlander- wil die Belgische commerciëlen ook wel ontvangen.

 

Ik kan me voorstellen dat het allemaal te veel vragen zijn, die je allemaal aan Joyne moet vragen; geniet eerst maar lekker van je vacantie!

 

We zullen het later wel horen.

 

Heel veel groeten,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzicht vind ik het basis pakket nog niet zo gek, maar moet eerst €330 investeren om überhaubt beeld te krijgen op mijn ontvangers samen met de opname beperking van 1 transponder zorgt dat dit voor mij een no-go is

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus naast de maandelijkse kosten van een abo moet men ook nog 1 x per jaar 30 eurotjes betalen om "lid" te blijven

Er komen steeds meer redenen om binnenkort eens een babbeltje te maken met cds.

Ik denk dat mijn huidige abo bij hun best een opfris beurtje kan gebruiken.

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus naast de maandelijkse kosten van een abo moet men ook nog 1 x per jaar 30 eurotjes betalen om "lid" te blijven

Er komen steeds meer redenen om binnenkort eens een babbeltje te maken met cds.

Ik denk dat mijn huidige abo bij hun best een opfris beurtje kan gebruiken.

Communicatie is en blijft moeilijk.

1- je neemt een abonnement met alle toeters en bellen en betaald 1 keer 30 € en elke maand 22.50, het volgende abonnement met toeters en bellen kost je. 5€ per maand, net als het derde en vierde.

Je kan dus het 2e abonnement voor 5€/ maand meenemen naar de camping.

 

2- je hebt ziggo of glasvezel en wilt elk jaar 3 maanden naar de camping.

Je betaald elk jaar 30€ en 15€ per maand .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zou ik nog mee kunnen leven.

Als je 12 maand neemt, is het duurder uit dan bvb 6 of 3 maanden. In de zomer zijn toch steeds herhalingen.

Hopelijks werken ze met een soort mijn joyne, en kan je de prepay zelf gaan regelen zoals ik zei, of wie niet online wil betalen, dat dealers prepay kaarten verkoopt met een code.

Voor mij mogen ze voor die kaarten zelfs werken met gewone electro zaken, of andere, net hetgeen netflix doet.

Ik heb het lang gebruikt zo'n systeem voor het mtv networks pakket in conax en was daar tevreden over.

Als dit gerealiseerd wordt, en mijn selfsat hd30 is groot genoeg, dan zeg ik welkom joyne.

Maar vh-1 classics zou ik er graag bij zien komen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe: Het huidige recreatie abonnement van CD is niet geschikt voor de NL overwinteraars in Spanje, die worden beduidend beter bediend door Joyne, reden waarom CD juist deze abonnementsvorm gaat 'flexibiliseren'.

Canal Digitaal gaat het recreatie abonnement ook flexibel aanbieden.

Concreet nog niet gevonden wat het inhoudt, maar het is natuurlijk een fluitje van een cent voor Canal Digitaal om dat ook aan te bieden. Dus weer een pluspunt van Joyne minder.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is communicatie moeilijk maar jij zorgt er voor dat er onduidelijkheid is.

In het voorbeeld in bericht 1284 gebruik je twee abonnementen van beperkte duur.
Ik mag toch aannemen dat als je een abonnement aan gaat voor onbeperkte duur dat je niet elk jaar die €30,- hoeft te betalen om de registratie actueel te houden. Ook met een abonnement van onbeperkte duur kan het gebeuren dat je op een ander adres gaat wonen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind VH-1 Classic ook een zeer leuke zender, maar ik denk dat Joyne er niet goed aan zou doen. VH-1 afnemen betekent namelijk het hele MTV-pakket afnemen, met waarschijnlijk extra verplichtingen inzake MTV Nederland en Nickelodeon. Geen van de overige MTV-zenders vind ik het waard om voor te betalen. Dat betekent betalen voor veel pulpzenders om 1 goede zender te ontvangen. Tel daarbij op dat VH-1 Classic nog altijd MPEG2 is met MP2-geluid op een magere 192 kilobps en dat voor een muziekzender. Als Joyne dit ook allemaal gaat afnemen dan zijn ze Canal Digitaal aan het immiteren, terwijl ze zich juist moeten onderscheiden om klanten te laten overstappen. Ik denk dat de liefde voor VH1-Classic niet zo groot gaat zijn dat dat mensen tegen zal houden. Als je een alternatief zoekt dan kan ik 4Fun Gold Hits aanraden, gratis te ontvangen via de Hotbird, in MPEG4-beeldwaliteit (wel SD) en met 256 kilobps AC3-geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Comedy Central van de MTV group zou voor mij dan wel weer interessant zijn

Maar als ze ook optie's met 19,2E aangaan bieden kan dat heel makkelijk

aangepast door roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je betaald een keer per jaar 30€ om de registratie actueel te houden.

Of je nu 1 maand, of 11 maanden abo neemt.

Het volgend jaar kan je kiezen, of niks of weer 30€ en vrije keuze.

 

Kortom, een jaarabonnement van 12 maanden aansluitend is per definitie € 30 duurder dan 12x het maandbedrag..

Een doorlopend abonnement bestaat in feite niet.

 

Waarom kan er niet zoiets zijn als het Poolse NC+ waarbij je de kaart per maand kunt opladen? Kosten ruim € 4 per maand http://ncplus.pl/telewizja-na-karte

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind VH-1 Classic ook een zeer leuke zender, maar ik denk dat Joyne er niet goed aan zou doen. VH-1 afnemen betekent namelijk het hele MTV-pakket afnemen, met waarschijnlijk extra verplichtingen inzake MTV Nederland en Nickelodeon. Geen van de overige MTV-zenders vind ik het waard om voor te betalen. Dat betekent betalen voor veel pulpzenders om 1 goede zender te ontvangen. Tel daarbij op dat VH-1 Classic nog altijd MPEG2 is met MP2-geluid op een magere 192 kilobps en dat voor een muziekzender. Als Joyne dit ook allemaal gaat afnemen dan zijn ze Canal Digitaal aan het immiteren, terwijl ze zich juist moeten onderscheiden om klanten te laten overstappen. Ik denk dat de liefde voor VH1-Classic niet zo groot gaat zijn dat dat mensen tegen zal houden. Als je een alternatief zoekt dan kan ik 4Fun Gold Hits aanraden, gratis te ontvangen via de Hotbird, in MPEG4-beeldwaliteit (wel SD) en met 256 kilobps AC3-geluid.

Ik heb bij bezoek strak altijd VH-1 Classics aan, zou niet zonder deze zender willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd, ik ben er ook erg over te spreken, maar ik vind dat Joyne er niet goed aan zou doen om ook met MTV in zee te gaan. Van 19 oost doorprikken lijkt me ook geen goed idee omdat mensen dan weer speciale ontvangstoplossingen nodig hebben om hun hele pakket te zien. Je krijgt ook weer ongelijke ontvangstgebieden. Juist op dit punt is 23 oost geen succes geweest: Voor de meesten een kwestie van een extra LNB of een monoblock inhangen, maar voor iemand met een installatie op zijn camper was het heel wat complexer. Nu is het lekker simpel: Het hele pakket op 9 oost en je kunt zelf kiezen met welke satelliet voor FTA je dat wilt aanvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is communicatie moeilijk maar jij zorgt er voor dat er onduidelijkheid is.

 

In het voorbeeld in bericht 1284 gebruik je twee abonnementen van beperkte duur.

Ik mag toch aannemen dat als je een abonnement aan gaat voor onbeperkte duur dat je niet elk jaar die €30,- hoeft te betalen om de registratie actueel te houden. Ook met een abonnement van onbeperkte duur kan het gebeuren dat je op een ander adres gaat wonen.

 

Dat heb je heel goed begrepen, het jaarlijkse actvatie is voor het goedkope prepaid campingabonnement.

Dus als je elk jaar een maand op vakantie gaat kost dat 30€ activatie en 30€ abonnement.

Samen 60€.

3 maanden kost 30€ actvatie en 3x15= 45€.

Samen 76 €

6 maanden kost dus 30€ +6x15 = 120€.

 

Volgend jaar weer.

 

Als je een vast abonnement neemt betaal je maar een keer activatiekosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...