Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

 

Joyne heeft zelf naar de consument nog geen enkele uitspaak gedaan over hun toekomstige dienstverlening.

En dat enkele dagen voor de beoogde start?

 

Mogen we dan de voorzichtige conclusie trekken dat Joyne bij voorbaat al slechter om gaat met haar klanten dan CDS?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mogen we dan de voorzichtige conclusie trekken dat Joyne bij voorbaat al slechter om gaat met haar klanten dan CDS?

 

Welke klanten?

Die hebben ze toch nog helemaal niet.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten nog starten, hoe kan je dan al over klanten praten, de testfase word nu pas ingezet.

 

Wat een verbeelding bij sommige leden, en slechter dan CDS, dat kan niet op deze planeet :lol:

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. De commerciële activiteiten zijn nog niet begonnen, dus kan je niets zeggen over hoe Joyne met zijn klanten om gaat. We kennen de plannen van Joyne niet, dus weten we ook niet wanneer ze met de commerciële activiteiten denken te beginnen. Half-juli is genoemd als startdatum, maar kan evengoed een technische startdatum zijn i.p.v. commerciële startdatum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke klanten?

Die hebben ze toch nog helemaal niet.

 

'Beoogde klanten' is inderdaad een betere omschrijving Prawo, maar dan nog is en blijft het vreemd. Ze willen er toch een commercieel succes van maken lijkt me en dan is berichtgeving in welke vorm toch noodzakelijk. Je kan je inschrijven op een nieuwsbrief, maar zelfs via die weg komt er niets naar buiten.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

https://www.joyne.nl/

 

Eerst start in april, nu start in juli, maar dit is alles van Joyne wat er te vinden is.

 

Wanneer jij deze maand in de lucht wilt komen zou hun publiciteitsmachine al volop moeten draaien.

Joyne zelf heeft nog geen enkele mededeling gedaan naar toekomstige klanten over hoe hun diensten eruit gaan zien.

Ik kan zelfs geen persbericht van Joyne zelf vinden, alleen in mei hebben ze het volgende geschreven. (en dat is het laatste bericht van die club rechtstreeks aan hun klanten)

 

Eerder dit jaar kondigden wij aan om JOYNE medio april 2017 te zullen lanceren. Door enkele externe factoren bleek dit niet haalbaar te zijn en waren wij helaas genoodzaakt om de lancering uit te stellen.

Het lange wachten wordt echter beloond want inmiddels hebben wij goed nieuws te melden! Vanaf nu zullen wij u regelmatig informeren over de voortgang en verdere introductie van JOYNE.

 

Regelmatig is tot nu toe één nietszeggend bericht in de 4 maanden geweest.

 

Wanneer dit maatgevend is voor hun verdere dienstverlening, zie ik de toekomst met hun duister in.

Kennelijk zijn ze zo gefixeerd op de techniek, dat ze het directe contact met de (toekomstige) klant compleet vergeten.

 

Let wel, alles wat commentaar hier schrijft, is op eigen titel, de vraag of wij als klant rechten mogen ontlenen aan zijn uitspraken is nooit beantwoordt.

Dit is geen kritiek op Commentaar, maar hij schrijft tot zover ik het beoordeel op eigen titel en niet als zegsman van Joyne.

Zijn bijdragen zijn informatief, en welkom.

 

Joyne heeft zelf naar de consument nog geen enkele uitspaak gedaan over hun toekomstige dienstverlening.

En dat enkele dagen voor de beoogde start?

 

Bedankt voor de uitleg!

aangepast door Dreeke

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stop met je mening opdringen aan mij en anderen.

 

Misschien met jij stoppen met het proberen andere mensen te laten stoppen met het geven van hun mening.

  • Like 1

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechter dan cd?? Verleden week gebeld en vriendelijk en behulpzame medewerkster aan de lijn gehad. Niks te klagen. Of is dit een (grote?) Uitzondering?

Wel vreemd dat volgens geruchten joyne geen klantendienst zal hebben.

Dealer in verlof, je staat daar. Al is het maar om de module te (her)activeren zoals ik om de 2 maand moet doen bij cd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap de frustratie van sommige mensen hier niet. Als je even goed op google zoekt kom je op verschillende sites en webshops terecht waarbij  je de abonnementen al kunt zien. Sommige hebben zelfs een klein verhaaltje over Joyne geschreven en in lekentaal uitgelegd wat het precies inhoudt. 

 

Zelfs de dealers zeggen nu nog dat het richtprijzen zijn dus dat betekent dat de definitieve nog niet bekend zijn en dat Joyne dus blijkbaar nog aan het onderhandelen is. Kan dit sneller? Geen idee ik werk niet bij Joyne dus ik weet ook niet wat de obstakels zijn. 

 

Wat ik wel weet is dat de wereld te klein zal zijn wanneer zij nu iets toezeggen wat zij wellicht over een week niet meer waar zouden kunnen maken dus ik hou het vooralsnog op voorzichtigheid van Joyne. 

 

Als je nog wat verder zoekt dan zie je ook dat degene die dit opgericht hebben nou niet bepaald rookies zijn op het gebied van schotels en dus echt wel weten waar ze mee bezig zijn.

 

Dit is de maand waarin alles duidelijk wordt dus als iedereen nu een kleine beetje geduld heeft dan blijft deze topic ook een stuk aangenamer om te lezen in plaats van al het moddergooien wat ik op de laatse pagina's ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...