Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Hallo,<p>Ik was geintereseerd in de amerikaanse zenders. Daarom wou ik weten wat voor aparatuur je nodig hebt en naar welke sateliet je moet kijken of zoeken om die zenders te kunnen ontvangen.
prutsie Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Er zijn niet zoveel zenders uit de USA te ontvangen. buiten CNN, Fox news, en CNBC is er eigenlijk niet veel. Het probleem is dat de satellieten die deze programma's doorgeven buiten ons ontvangstgebied vallen, ze zitten namelijk achter de horizon. Er zijn wel regelmatig feeds te zien uit de USA, echter dit is voor beginners onbegonnen werk deze te bekijken. je moet nogal een redelijk grote schotel hebben, en een goede ontvanger. verder is het nooit zeker dat je wat te zien krijgt. Echter niet getreurd, er is genoeg (teveel) te zien op de satellieten die wij hier in ons koude kikkerlandje wel kunnen ontvangen (en decoderen). Kijk eens rond op dit board, dan krijg je een indruk. Als je nu precies wilt weten wat je kijken kan kijk dan eens rond bij bv. www.satcodx.com ook www.lyngsat.com is dan verplichte kost. succes Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Morgothzz Geplaatst: 18 januari 2002 Geplaatst: 18 januari 2002 En in aanvulling op het bovenste. Via de spaanse anal + kan je fox series ontvangen (ook in het engels) en via premiere sport kan je live sport wedstrijden uit de usa ontvangen. (american footbal, boxen). (beiden op de astra. En als ze er zin in hebben via C+ Nl kan je de Honkbal en basketbal wedstrijden een beetje volgen. En daar houd het dan wel zo'n beetje op. Regards 'Life Is A Joke'
Aanbevolen berichten