Lyken Geplaatst: 15 mei 2017 Geplaatst: 15 mei 2017 Mijn smartcard is versleten...ze laat helemaal los. Wat te doen ?
youriy Geplaatst: 15 mei 2017 Geplaatst: 15 mei 2017 CanalDigitaal bellen. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Emekli Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 In contact treden met CD, zover ik weet heb je recht op een nieuwe card, maar ik lees her en der dat een losse card niet meer bestaat en dat je dan een CI-module met vast ingebouwde kaart krijgt. Of je daar iets aan hebt, dat weet ik niet. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Sprietje Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Ik kan me bijna niet voorstellen dat CanalDigitaal voor dit soort gevallen niet nog gewoon de kaart omruilt. Het zou toch onvoorstelbaar zijn dat er mogelijk ook nieuwe apparatuur aangeschaft moet worden omdat het laminaat van een smartcard los laat.
sattv4iedereen Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Ik heb ook ooit een kaart gehad, waarvan het laminaat loskwam. ik knipte dit mooi af, en zolang de chip zijn werk deed, liet ik het zo.Kijk wel even, dat da deze geen schade aan je apparatuur kan maken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
redneck eyeball Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Gewoon het laminaat er af halen. Dat heeft verder geen invloed op de goede werking van de kaart.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Beetje plakband doet wonderen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
astro iris Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Bestaande kaarten die defect zijn kunnen nog omgeruild worden, een nieuwe aanvragen niet meer.
Lyken Geplaatst: 16 mei 2017 Auteur Geplaatst: 16 mei 2017 Doe ik,bedankt voor het meedenken allemaal
Frans B Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Dat glimmende plastik folie is allang van m'n kaart af, en die werkt nog steeds prima. (heeft ook niets met de chip te maken maar kan wel de cardreader beschadigen) System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen