Rootical Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 Een kennis van mij kwam met deze tuner aanzetten met de vraag of ik het kan updaten. Echter ken ik deze tuner niet en bevat het geen labels of gave. Wie kan mij vertellen welk merk en type dit is?
Daan Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 Je zou hem moeten aansluiten en ergens in menu staat er iets wel welke model het is. Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Gast catw Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 Zit er niet een type plaatje achter- of onder op, anders even open schroeven en dan kom je vanzelf wel een type nummer tegen waarop je kan zoeken.
Rootical Geplaatst: 23 mei 2017 Auteur Geplaatst: 23 mei 2017 nee er staat helemaal niks op. géén logo. geen sticker op de onderkant.
paardengek Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 nee er staat helemaal niks op. géén logo. geen sticker op de onderkant. Dan kun je deze tuner dus niet updaten. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
sattv4iedereen Geplaatst: 23 mei 2017 Geplaatst: 23 mei 2017 Als je nog een menu krijgt op je tv, en een beetje googled, zal je wel info vinden. Komt er niks uit het toestel, zal het moeilijk worden. Misschien is het nog een sd kabeltuner, en dan is die zo goed voor de kliko. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen