rebootje Geplaatst: 25 mei 2017 Geplaatst: 25 mei 2017 Hallo, Ik kan uit de handleiding van deze nog uit te brengen satelliet ontvanger niet opmaken of er ook een plugin te downloaden is om hem als sat-ip server in te richten. (http://www.satip.info/) iemand een idee? Rebootje 2
SIMBAke Geplaatst: 1 juni 2017 Geplaatst: 1 juni 2017 staat een icoontje bij van satip , dus hij is er voor geschikt , VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
rebootje Geplaatst: 2 juni 2017 Auteur Geplaatst: 2 juni 2017 Maakt het icoontje geen verschil tussen de client versie en de server versie? In sommige images zit standaard ook een ip sat client plugin. De server versie ben ik nog nooit tegengekomen.
VluggeW Geplaatst: 6 juni 2017 Geplaatst: 6 juni 2017 Hallo, Wat wil je precies? Met VLC op je PC kun je toch al streamen. IPTV client werkt sowieso. Elk apparaat wat VLC aan kan kun je streams van je ontvanger mee ontvangen. Greetz
rebootje Geplaatst: 6 juni 2017 Auteur Geplaatst: 6 juni 2017 (aangepast) Je kunt dan bijvoorbeeld met dvb viewer (met sat ip client plugin) op de pc de beschikking hebben over een volledige tuner. Dus niet alleen de stream. Je kunt dan ook scannen zoals op een sat ontvanger. https://en.wikipedia.org/wiki/Sat-IP 6 juni 2017 aangepast door rebootje
VluggeW Geplaatst: 7 juni 2017 Geplaatst: 7 juni 2017 Hallo, Zo ver ik lees is dit niet mogelijk. Ook niet op andere Enigma2 ontvangers. Greetz
rebootje Geplaatst: 7 juni 2017 Auteur Geplaatst: 7 juni 2017 (aangepast) Beste VluggeW, In de handleiding van de Gigablue quad (4K) wordt het op pagina 66 benoemd. En dit vond ik zo vlug op het OPENATV forum. Quad 4k Treiber und Feature Stand der Entwicklung immer Aktuell Gigablue Quad 4k Entwicklung Stand 24.05.2017 Wird immer Überarbeitet wenn sich was ändert open TODO opengl Support kodi Transcoding WakeonLan Record HDMI-IN DVB-USB Tuner Support FCC Feature Bluetooth Audio 4 fach PIP SATIP Server (deze bedoel ik dus) Multiboot 2 x Audio PIP HBBTV MIS mit optional DVB-S2 Tuner grab webif: nur OSD geht / video fehlt noch DVB-S2X Optional Tuner: coming Q3/4 2017 NEW !!! 24/ 50/ 60Hz Erkennung fehlt (identifacion) Youtube TV 7 juni 2017 aangepast door rebootje
VluggeW Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 Hallo, Volgens mij geef je zelf het antwoord al in je laatste post. TODO/Open, het is dus afwachten als dit gaat werken. Ik kan van het weekend wel even kijken als de originele software dit al ondersteunt. Greetz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen