Ga naar inhoud


Nieuw geplaatste berichten


D-box

Aanbevolen berichten

Is er ook een mogelijkheid om alle nieuw geplaatste berichten te lezen? Zoja, wat moet ik in mijn instellingen veranderen?

 

Laat me duidelijker zijn: ik bedoel dus alle nieuw geplaatste berichten per dag, dus niet alleen in de forums zoals bv Algemene vragen, Off Topic 4 all, Schotelpark, etc etc, maar gewoon alle nieuw geplaatste berichten per dag.

 

Alvast mijn hartelijke dank voor jullie antwoord,

D-box

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik doet niets anders dan de nieuw geplaatste berichten lezen, doe nu eerst eens onderaan sat4all "markeer forum als gelezen"  Dan markeer alles als gelezen en de volgende keer dat je sat4all bezoekt zul je zien dat alles wat nieuw is zichtbaar wordt aan de linkerkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bijna onzichtbare knopje "bekijk nieuwe inhoud" op de zwarte balk bovenaan is wellicht ook interessant voor je?

 

Het staat rechts van Forums/Leden/2eHands..... etc.

 

groet,

A33

 

edit: @Pedro Newbie was me net voor.....

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen reuze bedankt voor jullie antwoorden.

Het werkt allemaal!

 

Veel groeten,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...