Ga naar inhoud

geen digitalfreesat meer?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg de melding "FORBIDDEN"<BR>Weer een leuke site minder ?<P>Punai<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

heb het even geprobeerd, maar hetzelde hoor!<BR>ik mag er ook niet meer in?<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik geraak er ook al enige weken niet meer in.<BR>Ik gebruik kabelmodem (Telenet).<BR>Eergisteren in de winkel geraakte ik er wel nog in en gisteren na het sturen van een mail geraakte ik in de winkel er ook niet meer in.<BR>Volgens mij moeten er enkele instellingen verkeerd zijn, maar welke?<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb hem weer!!!!!!!<BR>ga naar de site en klik onderin rechts op HOME.<BR>your in!!!!!!!!<P>veel plezier,<BR>harrewar<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wat tegenwoordig ook regelmatig gebruikt wordt is een truc om bepaalde personen cq. instanties te laten geloven dat de site er niet meer is. Als je op "Vernieuwen" drukt wordt de site wel zichtbaar. FlaskMpeg gebruikt deze manier en ook DVDRick bv.<P>Groetjes<BR> a> <BR>Sonic-XL<P>"Handicaped by natural imaturity"<P>------------------<BR>"Handicapped by natural immaturity"

Geplaatst:

die truc werkte dus niet, want dat had ik al geprobeerd.<BR>de enigste manier is zoals ik hierboven al aangaf.<P>sucses harrewar<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.