Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een oudere receiver staan Harman/Kardon 21 (4.1)zonder de 1

Ik heb alleen nog de rechter speaker, op aux vcr 1 en 2 tape 1 en cd

Er zit ook een behoorlijke brom bij

Alleen op tape 2 monitor werkt alles nog netjes.

Er is een test knop, die laat netjes alle boxen horen

Rijp voor de kliko ?

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Nou dat is nog maar de vraag. De versterker werkt blijkbaar prima. Ik zie drukknoppen die voor de input keuze dienen. Daar zou ik eens beginnen met zoeken.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Even nog wat getest, als ik b.v. de aux omwissel met de werkende tape2 monitor helpt ook niet

Tape 2 monitor komt trouwens van een media player of die gekoppeld aan de pc staat.

Net even nog wat anders getest, als ik de muziek op mijn pc doorlus naar de ingang voorop de receiver vcr2 is het ook prima.

Input knopjes staan goed.

Alles met tulpjes aangesloten trouwens.

Geplaatst:

Knopjes staan misschien wel goed maar zijn intern misschien wat vervuild of defect.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Tja even een verlengkabeltje gemaakt, want de kabeltjes aan de achterkant zijn wat kort, om die aan de voorkant ingang aan te sluiten, daar zit nog een vcr2.

Ik heb 3 ontvangers staan, en die staan analoog aangesloten op versterker; aux; tape1 en vcr 1, hoe ik ze ook omplug ik blijf maar een speaker kanaal houden

Ik heb een media player die van de pc komt omdat daar de films opstaan( ook analoog aangesloten ), daar werkt alles wel goed, op welke ingang ik dit ook aansluit, daar heb ik gewoon op alle speakers geluid.

Verder nog even het geluid rechtstreeks van de pc afgetapt en dat werkt ook goed

Dus ik begrijp het even niet meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...