Ga naar inhoud


F1 in Canada dit weekeinde in heel Europa te bekijken.


Sprietje

Aanbevolen berichten

De Formule 1 in Canada is dit weekeinde ongecodeerd in heel Europa te bekijken dus ook in Spanje.

Vrijdag op de zender N-TV op positie 131 van de fastscanlijst.
15:55 - 17:35 uur Vrije Training.

Zaterdag op RTL (AT) positie 181 van de fastscanlijst, deze zender heeft een betere kwaliteit dan RTL Television op positie 114 van de fastscanlijst
18:00 - 18:45 uur Vrije training
18:55 - 20:05 uur Kwalificatie

Zondag op RTL (AT)
19:05 - 20:00 uur Voorbeschouwing
20:00 - 21:45 uur de Race
21:45 - 22:15 uur Huldiging
 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


Voorlopig heeft Max weer een mooie 5e positie weggezet achter de twee Mercedessen en de twee Ferraris met slechts 0,6 sec. achterstand op de nr.1. Voorlopig een stuk beter dan teamgenoot Ricciardo die op ruim 1,5sec. achterstand staat op de nr.1
Er worden snelheden bereikt van boven de 325km/uur op de lange rechte stukken, niet echt het ideale circuit voor de Redbull auto's.


 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even erbij vermelden dat er ook een Vlaming in de race was met een elfde oefentijd. :whistle:

 

Weet niet wat de strategie que bandenkeuze zal zijn voor zondag , maar ik stel vast dat Ferrari en Mc Laren met de ultra's rijden , Mercedes start met soft en eindigt met ultra's . Red Bull rijdt dan volledig met soft.

Morgen wordt het daar nog warmer en naar zondag toe 30 graden en meer en geen neerslag. Bandenkeuzes en het aantal wissels zal doorslaggevend zijn. 

post-37533-0-47716800-1497024947_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik vandaag geen Formule 1 kijken. Mijn kabelprovider Etisalat heeft alle Qatar zenders op de kabel geblokkeerd. Daaronder vallen ook beIN Sport en Al Jazeera. Via satelliet zou dit wel kunnen maar daar heb ik thuis geen abbonement voor.

Morgen gaat het wel, dan kijk ik in mijn bureau en laat de F1 World Feed naar mijn bureau patchen. Zondag is een werkdag voor mij.

MBC zendt een samenvatting uit van de race.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Helaas kan ik vandaag geen Formule 1 kijken. Mijn kabelprovider Etisalat heeft alle Qatar zenders op de kabel geblokkeerd. Daaronder vallen ook beIN Sport en Al Jazeera. Via satelliet zou dit wel kunnen maar daar heb ik thuis geen abbonement voor.

Morgen gaat het wel, dan kijk ik in mijn bureau en laat de F1 World Feed naar mijn bureau patchen. Zondag is een werkdag voor mij.

MBC zendt een samenvatting uit van de race.

 

Kan je de EBU feed niet patchen naar je bureau. :)

 

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/359048-f1-gp-canada/

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Max Verstappen heeft weer een geweldige vierde plaats weggezet in de derde vrije training.
Hoewel het een supersnel cirquit is waar snelheden van 330kmh worden bereikt en de Renault van Max deze snelheid nooit kan bereiken, heeft hij zich toch op een vierde plaats kunnen kwalificeren.
De uitslag van de 3e vrije training is:
1- Vettel Ferrari
2- Raikkonen Ferrari
3- Hamilton Mercedes
4- Verstappen Red Bull Renault op +0,393 sec.
5- Bottas Mercedes op + 0,638 sec.

Je ziet dat het verschil tussen Max en Bottas bijna de dubbele tijd is. Weer een geweldige prestatie van Max die zijn teamgenoot Ricciardo weer flink op achterstand zet met een 8e plaats.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook vanuit ons Al Arabiya bureau in London het programma van bijv. ITV of SKY via glasvezel laten doorsturen. Die lijn hebben we 24 x 7. Er moet dan alleen geen ander verkeer over lopen op dat moment. We vinden wel een oplossing. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is inderdaad klote. Maar daar is niets aan te doen. Dat gelazer met Qatar, daar ben ik erg druk mee. We hebben ons bureau daar gesloten.

 

Maar morgen gaan we lekker kijken. Bij ons in de lobby is een Costa Coffee en daar trekken we even een lijntje heen en dan kan iedereen kijken die geen direkte verantwoording of dienst heeft. :D

 

Alleen nog al laat voor mij. Ik moet ook nog een uur rijden van Dubai Media City naar huis.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is inderdaad klote. Maar daar is niets aan te doen. Dat gelazer met Qatar, daar ben ik erg druk mee. We hebben ons bureau daar gesloten.

 

Maar morgen gaan we lekker kijken. Bij ons in de lobby is een Costa Coffee en daar trekken we even een lijntje heen en dan kan iedereen kijken die geen direkte verantwoording of dienst heeft. :D

 

Alleen nog al laat voor mij. Ik moet ook nog een uur rijden van Dubai Media City naar huis.

Dan schrijf je maar een overuurtje ;)

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan slaap je toch een nachtje onder je buro. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...