Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

En dit is het antwoord wat ik kreeg over de C en D tuners die niet werken in PLi:

Wij kunnen het niet oplossen, het is een driver probleem, en dat moet in de BSP worden opgelost. Die door VU+ wordt beheerd.

VTi is een kopie van de "originele", em VU+ heeft het probleem niet omdat die van alles in Enigma hacken. Dat kunnen wij niet, want dat zou de boel slopen voor alle andere merken. En we willen dat ook niet, je moet fouten oplossen, niet omzeilen.

Je hebt dus nu twee opties:

Wachten totdat VU+ de boel fixt.

geloof er niks van... van dat antwoord

en je bent de enige met dit probleem emikli nog op het ApenATV forum nog op het VTI en het VIX forum is zo'n tuner probleem te vinden

en denk maar niet dat er geen mensen zijn met 2 dual tuners en verschillende satelliet posities

lijkt verdraaid veel op die eerste configuratie van pedro4 die uiteindelijk ook werkte

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

ja ,ik heb hier een vu duo2 met 4 tuners en nog nooit problemen gehad.Draai sinds jaren openvix en alles werkt perfekt.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst: (aangepast)

En dit is het antwoord wat ik kreeg over de C en D tuners die niet werken in PLi:

Wij kunnen het niet oplossen, het is een driver probleem, en dat moet in de BSP worden opgelost. Die door VU+ wordt beheerd.

VTi is een kopie van de "originele", em VU+ heeft het probleem niet omdat die van alles in Enigma hacken. Dat kunnen wij niet, want dat zou de boel slopen voor alle andere merken. En we willen dat ook niet, je moet fouten oplossen, niet omzeilen.

Je hebt dus nu twee opties:

Wachten totdat VU+ de boel fixt.

Tripleboy en Tonski,

Hier twee links naar dat forum als "bewijs" dat ik niet de enige ben.

En het probleem zit alleen in Open PLi, ik val nu in herhaling,   ik heb dit al eerder gemeld.

https://forums.openpli.org/topic/51371-oscam-en-cccam-doen-het-niet-meer/page-2

https://forums.openpli.org/topic/50261-vu-duo2-tuner-c-and-d-not-working-after-update/page-2?do=findComment&comment=722774

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

ja ,ik heb hier een vu duo2 met 4 tuners en nog nooit problemen gehad.Draai sinds jaren openvix en alles werkt perfekt.

Ik ook niet, dat kwam pas nadat ik opnieuw moest flashen, kreeg een groen scherm, wat na een half uur! nog niet weg was en toen moest den elektriek er af, kon niks meer doen met de ontvanger.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Emekli heeft het ook over OpenPLi, niet over VTi, Vix of OpenATV

Ja, ik denk dat sommigen een bril nodig hebben.

Geplaatst:

Er zijn de volgende opties:

1: de workaround die voor PLI beschikbaar is installeren

2: Overstappen naar VTI zoals je al getest hebt

Verder mag PLI nu wel eens komaf maken die instabiele releases. 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

mss eens proberen met een openvix .Dat wordt regelmatig up to date gehouden en met een super support op de website. Flashen en je tuners instellen en een zenderlijst inladen.Oscam downloaden uit feeds en instellen en klaar is kees.Als het dan goed werkt een IMAGE backup maken en je bent save voor verder updates als er wat misgaat omdat die ook alles meeneemt in het saven.Kan je daarna gewoon terug zetten en alles werkt terug.Doe ik hier regelmatig.

Voor vix kan je zelfs volledige combinaties (backup) vinden op de vu + site (  https://vuplus-images.co.uk/index.php )

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst: (aangepast)

Ja, ik denk dat sommigen een bril nodig hebben.

Misschien heeft OpenPli inmiddels een aparte versie voor Turkije. Met softcamblokkade.  :grin:

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ja,we blijven grappig??.

Ik heb altijd al VTi gedraaid, op een kleine uitstap na en blijf nu bij VTi.

Nu nog het probleempje oplossen met de Turkse zenders.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...