Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 Hallo, <p>is de MasterCRD 2 een goede programmer of moet ik deze niet aanschaffen. Kan ik hier ook funcards goldcards mee programmeren.<p>Wie heeft er een en deelt zijn ervaringen hier ?? <p>Welke programma's moet ik hebben om funcards e.d te programmeren ?
Gast Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 ik heb de meeste vragen al beantwoord via duwgati<p>alleen de ervaringen hoor ik nog graaf, of eventueel opmerkingen over deze progger
Ron Geplaatst: 17 januari 2002 Geplaatst: 17 januari 2002 De Mastercrd is een uitstekende programmer. Het enige nadeel is dat er voor de reanimatie functie nog niet echt goede software beschikbaar is. Met het programma Get On! versie 1.01 hoef je zelf niet meer om te schakelen van programmeermodus. Dat doet de software en de programmer allemaal automatisch:-)) Ook onder windows met Get On en Chipcat laten alle kaarten zich probleemloos beschrijven.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 22 januari 2002 Geplaatst: 22 januari 2002 prima resultaten met de Master CDR LC (denk dat dat dezelfde is als waar over wordt gesproken)Werk met ChipCat, maar wil graag kennis maken met GetOn (waar vind je dat programma?) Bedankt Anne
Aanbevolen berichten