Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2017 Geplaatst: 10 augustus 2017 ja ladida, maar je stoot mensen voor het Hoofd en speelt zelf opperwezen jij Demiurg jij Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
drz Geplaatst: 10 augustus 2017 Geplaatst: 10 augustus 2017 Als er mensen zijn die ik voor het hoofd stoot, dan spijt mij dat zeer, maar misschien is het voor hen een goed punt om eens over na te denken. ..hoewel nadenken door elke religie word ontmoedigd, want, zie eerdere uitspraak. (nu ik er over nadenk heb ik waarschijnlijk erg nare ervaringen met religieuze mensen opgedaan in mijn leven. ) Enfin, laten we ontopic komen. Discussies over wel of geen god speelt al zolang de mens bestaat. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2017 Geplaatst: 10 augustus 2017 nu dat zal Novec b.v. uit Vianen ook wel niet schokken... de petitie is aan deze commenrciele partij reeds overhandigd en nieuw nieuws over het voortbestaan van deze zender is niet te vinden Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen