Gohlike Geplaatst: 21 juni 2017 Geplaatst: 21 juni 2017 Kan iemand mij aub helpen met het instaleren van mijn zenders op de zgema h.2h. Heb als provider ziggo. De software staat al op de reciever
Satneef Geplaatst: 21 juni 2017 Geplaatst: 21 juni 2017 Staat de tweede tuner op DVB-C(able)? Zie in het menu bij instellingen-zenders zoeken en tuner configuratie ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Gohlike Geplaatst: 21 juni 2017 Auteur Geplaatst: 21 juni 2017 Als ik de zgema aanzet moet ik installeren via een wizzard en stappen volgen. Denk dat ik daar iets fout doe, kan jij mij helpen vanaf begin van de wizzard?
Satneef Geplaatst: 21 juni 2017 Geplaatst: 21 juni 2017 Je hebt dus er net een image opgezet? Ik weet natuurlijk niet welke. En het hangt van een aantal dingen af. Wat is de ontvangstmogelijlheid van de schotel.(vast,draaibaar,meerdere lnb's) ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Gohlike Geplaatst: 21 juni 2017 Auteur Geplaatst: 21 juni 2017 Ik heb geen schotel heb via de kabel van ziggo.
Gohlike Geplaatst: 21 juni 2017 Auteur Geplaatst: 21 juni 2017 Kan geen HD zenders ontvangen en betaalde zenders rest wel!
Satneef Geplaatst: 21 juni 2017 Geplaatst: 21 juni 2017 Je had de zgemma dus teruggezet naar fabrieksinstellingen. Aan de tuner zelf niet zoveel.is niet zoveel in te stellen,deze zet je duis op dvb-C in het menu bij instellingen,'bediening en gui',diverse instellingen' Zet je alternatieve tunerprioriteit naar dvb-c als eerste Dan stel je de voorkeurstuner in op tuner B en dat doe je ook bij voorkeurstuner voor opnames. Kijk hier alle mogelijke instellingen even na en druk dan op de groene knop(bevestigen) Je komt dan weer terug in het eerdere menu. hier kan je alle menu's even bekijken en instellen,maar ook op exit drukken en dan zenders zoeken. ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Satneef Geplaatst: 21 juni 2017 Geplaatst: 21 juni 2017 Kan geen HD zenders ontvangen en betaalde zenders rest wel! Ik heb geen Ziggo,dus daar kan ik je niet mee helpen ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Satneef Geplaatst: 21 juni 2017 Geplaatst: 21 juni 2017 o,wacht even. Gebruik je een smartcard? Zo niet,dan kan het kloppen ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Gohlike Geplaatst: 21 juni 2017 Auteur Geplaatst: 21 juni 2017 Heb gedaan wat jij zei maar krijg de zenders nog steeds niet
Gohlike Geplaatst: 21 juni 2017 Auteur Geplaatst: 21 juni 2017 Nee gebruik geen smartcard van ziggo in mijn decoder zgemma
theboyk Geplaatst: 22 juni 2017 Geplaatst: 22 juni 2017 Je gebruikt GEEN smartcard van Ziggo. Ik neem aan uit eerlijkheid dat je dan alleen de gratis kanalen wilt kijken? Je zegt dat de software al op de box staat; welke software is dat? Dan kunnen we makkelijker antwoorden in jou situatie...vooropgesteld dat je alleen de gratis kanalen wil kijken en niks anders.
Gohlike Geplaatst: 22 juni 2017 Auteur Geplaatst: 22 juni 2017 Ja heb wel een ziggokaart maar die zit niet in mijn decoder. Anders heb je namelijk helemaal geen kanalen. Heb openpli er op gezet en hij heeft gewerkt inclusief betaalde zender( foxsports, film 1). Alleen vandaag deed inet het niet dus heb ik de router gerest, maar toen waren alle HD zenders en betaalde zenders weg. Alleen moet tuner B goed insteken en de softcam en goede zenderlijst enz, maar het lukt me niet. Kan wel naar de kanalen gaan maar het blijft zwart of hij zegt afstemmen mislukt.
Gohlike Geplaatst: 22 juni 2017 Auteur Geplaatst: 22 juni 2017 Heb alles correct ingevuld krijg het niet voor elkaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen