michel130 Geplaatst: 22 juni 2017 Geplaatst: 22 juni 2017 Ziggo heeft de zenders gewijzigd, even in deze forum naar Ziggo gaan en daar de cable.xml scan download en in je receiver zetten. Daarna kan je netwerk ID etc in je box ingeven en hem laten scannen en het probleem zou opgelost moeten zijn. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
michel130 Geplaatst: 25 juni 2017 Geplaatst: 25 juni 2017 (aangepast) @Gohlike, Is het nog gelukt? 25 juni 2017 aangepast door michel130 Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen