Ga naar inhoud


Muurbeugel problematiek


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik dacht, laat ik eens een draadje beginnen over problematiek bij muurbeugels.

Wat dacht je van deze? Aiii, muurbeugel iets te kort om de schotel op de satelliet te richten. Dan is dit de oplossing dacht deze persoon.

 

 

 

Aan de stand van de LNB zou dit in Turkije kunnen zijn.

Toen ik hier jaren geleden kwam wonen, hadden ze hier schotels van ik denk 90 cm. die aan beide kanten ook afgekant waren,

bij Google afbeeldingen helaas niet gevonden.

Ze leken nog het meest op een Visiosat, maar dan ovaler met zijkanten er af en met een LNB.

 

post-59723-0-06145500-1498467374_thumb.gif

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk, dit kun je gerust een stevige muurbeugel noemen.

Alleen plaatst ie em verkeerd , voor de kracht maakt het niet uit maar regenwater loopt langs de buis en onderste steun nu tegen de muur ,

Krijg je een zwart spoor op de muur .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Drs.IJzerbout

 

Jij weet nogal veel. Voor welk beeldformaat is deze schotel dan van Italiaanse makelij?

 

Die is voor als je op de bank ligt te kijken.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een schotel aan de schoorsteen is niet altijd een goed idee.

post-60869-0-23256700-1498493262.jpg

 

 

Teveel naar Hotbird gekeken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trust, vuile strepen krijg je toch wel en die zie je het beste op een witte muur. Ook bij de bovenste steun heb je bruine strepen.

 

Zeker als je onbehandelde stalen hoekprofielen direct tegen de muur monteert .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een schotel aan de schoorsteen is niet altijd een goed idee.

 

Een schotel of iets anders aan de schoorsteen monteren is in Duitsland verboden.

De schoorsteenveger die verplicht komt 1x per jaar komt, sluit gelijk de verwarming af en je mag hem niet meer gebruiken totdat de schoorsteenveger de hele boel weer afgenomen heeft.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjesus, wat een draconische maatregelen daar in Duitsland. Weet jij daar de preciese reden van waarom je geen schotel aan de schoorsteen mag monteren? Ik had er nog nooit van gehoord.
Dat is dan zeker ook de reden waarom je in Duitsland zo vaak ziet dat ze de mast ergens door het dak heen plaatsen?
 

post-60869-0-59494100-1498559654.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...