Ga naar inhoud


Het Duitse blad InfoSat


dirk044

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wanneer je in de techniek werkzaam bent (geweest) is de Duitse taal een absoluut plichtnummer.

Verder heeft de Duitse taal schitterende namen voor technische begrippen.

Wat te denken van woorden als Wobbulator, Drossel of Frequenzweiche of de Barkhausen-Kurz-Schwingungen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ceesv Kabelsalat vind ik de mooiste.(Dat zijn snoeren die heel erg door elkaar zitten)

Ik heb zelf een abonnement op Digital fernsehen.

Dezelfde uitgever (Auerbach) heeft ook een blad die alleen over satelliet gaat,Satellit empfang+technik heet het.

Prachtig blad. http://www.digitalfernsehen.de/SATELLIT-EMPFANG-TECHNIK-Ausgabe-2-2017.150004.0.html

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht iemand nog mogelijkheden zoeken zijn of haar Duits bij te spijkeren, zie https://www.linkedin.com/pulse/online-duits-oefenen-roel-willems-1

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het digitaal lezen goedkoper is dan een echt magazine in je handen houden. Maar, ik prefereer een normaal magazine boven een pdf die je op de computer leest. Dat is me het geld dubbel en dik waard...

Jullie denken dat ik op ales afding en het allergoedkoopste wil hebben... Dat betekent dat jullie mij totaal niet kennen, en er maar op los fantaseren... goed, ik wil jullie de lol niet ontnemen hoor, een mens moet doen wat hij / zij leuk vindt... :)

Uiteraard zal ik altijd op geld letten. Als ik exact hetzelfde in een duitse shop 1 euro goedkoper kan kopen, incl verzendkosten, doe ik dat uiteraard altijd, en als ik een schotel wil hebben, koop ik er ook een die IK wil, een die aam mijn eisen voldoet etc etc...

Maar ik hou er dus niet van om een blad op een computerscherm te lezen...

Ik lees zo nu en dan een aantal tijdschriften digitaal, die ik via Lufthansa kan lezen, nu ze geen kranten meer geven in het vliegtuig... je kan dan behoorlijk wat kranten en tijdschriften downloaden en lezen... erg leuk, omdat het niets kost (kijk, dat dan weer wel ;) ) maar als ik een abonnement neem, ben ik best bereid wat meer te betalen om het blad ook echt gewoon comfortabel te kunnen lezen!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...