Emilio Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 Kan iemand mij vertellen of ik met een Maxview Precicion van 75 cm goede ontvangst heb in Benidorm. Astra 3. Hartelijk dank. Eventuele tips zijn welkom. Bedankt.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juni 2017 Moderator Geplaatst: 29 juni 2017 Kijk eens hier: https://www.ses.com/our-coverage/satellites/337 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 (aangepast) Uit eigen ervaring weet ik dat je in Benidorm met een Triax 64 de Nederlandse zenders goed kunt ontvangen. Met een schotel die groter is dus zeker. 29 juni 2017 aangepast door Sprietje
Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 Uit eigen ervaring weet ik dat je in Benidorm met een Triax 64 de Nederlandse zenders goed kunt ontvangen. Het gaat beslist ook met andere schotels dan Triax. Veelal zelfs beter. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 Dat heb je dan toch mooi mis Drs.IJzerbout.Punt 1 had die man daar die schotel al staan voordat ik hem leerde kennen dus is het niet op mijn aanbeveling.Punt 2 past een duo-lnb niet op een Spaanse schotel. De kleminrichting voor de lnb is daar te breed voor dus gebruiken de Nederlandse installateurs aan de Costa Blanca Triax schotels.
de mon Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 Lijkt me zeer praktisch gemaakt die Maxvieuw. Maar sommigen gaan met een tablet of laptop naar ginds. Een bekend iemand van me laat door zijn internetcafé ginds zo'n internetkaartje erin plaatsen. Voor 10 € kun je dan 2 weken internetten ginds . En op een camping is dat dikwijls wifi . Zou men dan zo geen tv kijken, en evtl ieder zijn eigen program ? 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
Moderator ceesv Geplaatst: 29 juni 2017 Moderator Geplaatst: 29 juni 2017 Wanneer de internet snelheid kijken toestaat? Uit de berichten maak ik op dat die internet snelheid lang niet altijd aanwezig is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 juni 2017 Geplaatst: 30 juni 2017 Dat heb je dan toch mooi mis Drs.IJzerbout. Punt 1 had die man daar die schotel al staan voordat ik hem leerde kennen dus is het niet op mijn aanbeveling. Punt 2 past een duo-lnb niet op een Spaanse schotel. De kleminrichting voor de lnb is daar te breed voor dus gebruiken de Nederlandse installateurs aan de Costa Blanca Triax schotels. Mijn denkwijze is anders. Die duo LNC´s zou ik persoonlijk nooit gebruiken. Altijd één LNC per schotel. Dat is nou eenmaal mijn opvatting. Met een duo LNC moet je teveel aan dB winst inleveren vanwege het schele kijken. Zeker in randgebieden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 30 juni 2017 Geplaatst: 30 juni 2017 Tja, denk je nu dat mensen het fijn vinden om twee schotels aan het balkon te hebben hangen als het ook met één schotel goed gaat. Je moet je eens beter inleven met wat de normale kijker wil.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 juni 2017 Geplaatst: 30 juni 2017 Ik ben ook geen doorsnee satelliet TV kijker. Ik ga geen compromis aan als het niet nodig is. Een antenne richt je op een zender en niet ernaast. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
trust Geplaatst: 30 juni 2017 Geplaatst: 30 juni 2017 Het gaat beslist ook met andere schotels dan Triax. Veelal zelfs beter. 't is net onkruid , het blijft maar opkomen . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Sprietje Geplaatst: 30 juni 2017 Geplaatst: 30 juni 2017 Daarom is het klavertje vier waarschijnlijk ook verwelkt, dat zijn ook Triax schotels.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen