Gast Geplaatst: 20 oktober 2002 Geplaatst: 20 oktober 2002 ik heb het probleem dat ik met een hyundai 1000 goed beeld heb behalve niet op rtl 4 en 5 daar geeft hij aan geen of slecht signaal. een tp/edit scan kan ik n9et doen omdat hij alleen op deze twee senders totaal geen signaal heeft, nou ja 10% terwijl andere senders ruim over de 80 tot zelfs 98% gaan. wie weet het probleem en nog beter de oplossing. Oh ja de schotel is een 60 cm met een alps kop (allebeide 1 week oud. kaart werkt wel want doet het goed op mijn hyundai 1010.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Probeer je schotel eens beter uit te richten. Waarschijnlijk trekken RTL 4 en 5 dan bij.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 ook al geprobeerd, transponder gecontroleerd, eigenlijk denk ik wel alles maar ja ik ben ook niet alleswetend en weet het ook niet meer.
Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 het kan ook aan je coax liggen bv een kink in de kabel of vocht in je coax hier door kan het zijn dat er precies de freq. van rtl4 rtl5 het signaal minder is btw hoe lang is de kabel???
goto Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Doen de zenders Discovery,Animal planet en ncg het wel,deze zitten op dezelfde transponder en zouden het dus ook niet moeten doen. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen