Ga naar inhoud


Wifi valt randomize weg op tablet met W10


Con

Aanbevolen berichten

Wat ik wel eens gehad heb met een HP notebook en ook een andere PC met dezelfde RealTek WiFi chipset is dat je in combinatie met diverse AP's een slechte of wegvallende verbinding had, oplossing was toen door in de Advanced settings van de WiFi adapter de waarde van WiFi Config te veranderen naar WiFi, standaard staat dat op Performance.

 

Die kan ik helaas niet vinden.

 

Maar ik weet nog steeds niet zeker of het aan mijn router ligt.

 

Heb nog geen signaalrecorder gevonden voor Android.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die begreep ik.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk jouw hint gevonden te hebben, is dit wat je bedoelde?

MIMO energiebesparende stand met de keuzes;

- Automatische SMPS

- Dynamische SMPS

- Geen SMPS

- Statische SMPS

(hij staat/stond op "automatisch"

 

attachicon.gifdriver.jpg

Zet die eens op Geen SMPS en kijk eens of dat helpt? Als het niet helpt gewoon weer terug zetten naar automatisch.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de beschrijving zou deze het wel moeten kunnen doen en die kan je HIER vinden als de link goed is.

 

Top, hij draait.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet die eens op Geen SMPS en kijk eens of dat helpt? Als het niet helpt gewoon weer terug zetten naar automatisch.

 

Gedaan en nu maar 24 uur wachten en zien of

de Android-tracker het gewenste resultaat geeft.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...