Leisje Geplaatst: 5 juli 2017 Geplaatst: 5 juli 2017 Wie kan mij uit de brand helpen. Ik heb een Amiko 8260. Nadat ik software update heb gedaan kan ik de betaalzenders niet meer ontvangen. Ik krijg de melding "gecodeerd kanaal". Hoe kan ik dit oplossen?
Moderator ceesv Geplaatst: 5 juli 2017 Moderator Geplaatst: 5 juli 2017 Kaart er een keer uitgehaald en terug gestoken? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 5 juli 2017 Geplaatst: 5 juli 2017 Kaart er een keer uitgehaald en terug gestoken? :cry: You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 juli 2017 Moderator Geplaatst: 5 juli 2017 Bij mijn oude Rebox wilde dat nog wel eens helpen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
henkvd1 Geplaatst: 5 juli 2017 Geplaatst: 5 juli 2017 check conax reader uit zetten en check de software of je een versie hebt met MCAS http://amikoreceiver.com/amiko-hd8260/
Leisje Geplaatst: 6 juli 2017 Auteur Geplaatst: 6 juli 2017 Ik heb het bovenstaande uitgeprobeerd. Maar blijf die melding krijgen
Moderator ceesv Geplaatst: 6 juli 2017 Moderator Geplaatst: 6 juli 2017 Waarom heb je een software update gedaan? In de nieuwe software zit kennelijk geen softcam, of is deze niet geactiveerd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Leisje Geplaatst: 6 juli 2017 Auteur Geplaatst: 6 juli 2017 De box viel vaak uit. Ik heb ergens gelezen dat ik nieuwe software moest installeren. Het probleem zou verholpen zijn. Nu speelt het wel. Alleen zie in voor de betaalzenders een dollar teken staan. Kan ik de softcam downloaden en installeren. Want die zie ik nergens in het staan. Ik ben een Ziggo klant
Moderator ceesv Geplaatst: 6 juli 2017 Moderator Geplaatst: 6 juli 2017 Tja, Ziggo heeft een ander codeersysteem als Canaldigitaal, wanneer je Ziggo niet noemt krijg je verkeerde adviezen. Je zal nu aan moeten geven welke Ziggo kaart je gebruikt voor het selecteren van de juiste softcam. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen