Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

 

Ik heb een vraag over word en acces.

 

Ik heb in word een boekje gemaakt met daarin tabellen.

In die tabellen staan de volgende gegevens:

 

Plaats Naam Getal

A2

A4

 

In acces heb ik een tabel gemaakt waarin de volgende gegevens staan

 

Plaats Naam Getal

A2 Jan 2

A4 Piet 3

A6 Klaas 2

etc etc

 

Nu zou ik het zo willen maken dat als ik het document samenvoeg word kijkt in de acces tabel en dan de tabel in word vult.

 

Dus als in de tabel bij plaats A4 staat moet er na samenvoegen

Plaats Naam Getal

A4 Piet 3

 

Ik hoop dat iemand een oplossing weet het zou met echt iedere maand heel veel werk schelen ik heb deze vraag al heel veel vaker overal gesteld maar niemand had een oplossing.

 

 

Groeten Newbier.

 

 


Geplaatst:

Waarom niet alleen in Access maken? Scheelt een hoop werk. Hoe? Query's maken.

Als je daar mee klaar bent een rapport maken middels een query en je document is ook klaar.

Vraag: moeten deze gegevens bewaard blijven?

 

p.s. gooi je tabel ff in een PM naar mij toe dan zal ik wel kijken.

 

Een accessprogrammeur (ja 1 van de laatste MCP-Access's die er nog bestaan)

 

Grtz TheDiver

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...