newbier Geplaatst: 20 oktober 2002 Geplaatst: 20 oktober 2002 Hoi, Ik heb een vraag over word en acces. Ik heb in word een boekje gemaakt met daarin tabellen. In die tabellen staan de volgende gegevens: Plaats Naam Getal A2 A4 In acces heb ik een tabel gemaakt waarin de volgende gegevens staan Plaats Naam Getal A2 Jan 2 A4 Piet 3 A6 Klaas 2 etc etc Nu zou ik het zo willen maken dat als ik het document samenvoeg word kijkt in de acces tabel en dan de tabel in word vult. Dus als in de tabel bij plaats A4 staat moet er na samenvoegen Plaats Naam Getal A4 Piet 3 Ik hoop dat iemand een oplossing weet het zou met echt iedere maand heel veel werk schelen ik heb deze vraag al heel veel vaker overal gesteld maar niemand had een oplossing. Groeten Newbier.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2002 Geplaatst: 20 oktober 2002 Waarom niet alleen in Access maken? Scheelt een hoop werk. Hoe? Query's maken. Als je daar mee klaar bent een rapport maken middels een query en je document is ook klaar. Vraag: moeten deze gegevens bewaard blijven? p.s. gooi je tabel ff in een PM naar mij toe dan zal ik wel kijken. Een accessprogrammeur (ja 1 van de laatste MCP-Access's die er nog bestaan) Grtz TheDiver
newbier Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2002 Hoi, Je hebt PM. Groeten Newbier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen