Ga naar inhoud


letsencrypt.org + gratis webhosting - Ervaringen gezocht


MySat

Aanbevolen berichten

Ik heb een gratis website draaien bij een provider. Upgraden naar een https:// website dmv letsencrypt is niet mogelijk (m.a.w ik kan het alleen kopen). Ben aan het zoeken geweest, maar nog niks geschikt kunnen vinden. Mijn minimale requirements zijn: - gratis, 1 email adres (voor een reactie formulier), php en ftp. Heeft iemand een tip ? Ik heb mijn domein in eigen beheer, dus onafhankelijk van deze provider en dat is dus de laatste voorwaarde ;-)

 

Ben benieuwd naar jou ervaring

 

 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Neem een serieuze provider. Voor 20 euries per jaar ben je klaar inclusief een certificaat.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat ik een website ging bouwen ben ik eerst op zoek gegaan naar een goede hosting provider. Echt heel veel reviews gelezen en uiteindelijk de nummer 1 uit een lijst van 1300 hosting provider gekozen. Totaal geen spijt van gehad. Kost ca. 60 euro per jaar, maar dan heb je ook wat. Reclame mag hier niet worden gemaakt, dus als je interesse hebt, doe maar een PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De website daait inmiddels een jaar of 8. Mijn provider is top (je krijgt zelfs normale support) en het minste werk is om hier idd een certificaat te kopen. Die optie is niet van tafel. Zal de lijst van providers eens nalopen.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na een tip net mijn domeinen gratis verhuisd (verlenging gaat € 3,99 per jaar kosten) en een start hostingpakket kost € 0,45 per maand (excl. BTW).
Heb die provider gekozen op basis van reviews en ben tot nu toe ook zelf tevreden over de support in mijn opstartfase.

 

Noem ook geen naam maar in een persoonlijk bericht kun je er altijd om vragen.
Hij staat echter vrij bovenaan op deze site http://www.hostingwijzer.nl/kieswijzer/sorteer-provider-score-af/. Ik neem aan dat ik zo'n link wel mag plaatsten (zo niet bij voorbaat sorry). Lees zelf alles even rustig door want ik kan niet zeggen of aan jouw specifieke eisen wordt voldaan.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ernstige bedenkingen bij de betrouwbaarheid van de genoemde hosting vergelijker. Probeer maar eens te achterhalen wie er achter die site zit.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...