Ga naar inhoud


Vogels wegjagen met ultrasone geluiden, werkt dit?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Neem een kat.

of een luchtbuks, oei dat mag ik niet zeggen.

oke misschien zo wel.

schiet je net over hun kop je heen, dan schrikken ze wel ;)

 

gr.

henk

aangepast door henkie73
  • Like 1

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gewoon een roofvogel op je dak zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb al op 14 plaatsen gewoond en dit nog nooit meegemaakt, en bij mijn ouders op de boerenbuiten zit er geen zo'n vogelpopulatie dan hier.

 

Tijd om naar plaats 15 te verhuizen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug naar je ouders wellicht?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd om naar plaats 15 te verhuizen?

Mocht ik het kapitaal hebben onmiddelijk.

Lekker naar de boerenbuiten, waar niemand klaagt als je er een paar schotels en antennes neerplaatst.

En tegenwoordig heb je bijna in gans belgie in het uiterste boerengat snel breedband internet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het boerenland word je door strontvliegen belaagd. Ik weet niet wat leuker is.

Je moet wegblijven van o.a. Varken en koeienstallen.

Het dichtste varkenstal bij mijn ouders in vogelvlucht is ongeveer 300 m.

Het is een zeldzame keer, dat er vliegen of in jouw geval strontvliegen in huis zitten.

En voor open ramen heb je gelukkig een hor, waar je vervelende insecten mee buiten houdt.

Als je die uithaalt, wel je licht in de ruimte uitdoen, het buitenlicht aan, een paar lichte meppen tegen de hor, effe wachten, hor eruit en raam dicht,

Buitenlicht uit en licht in kamer aan.

Maar on toppic nu:

Heb contact gehad met de wijkagent, en er zijn al veel klachten van inwoners van de straat binnengekomen, en het is een steeds jaarlijks terugkerend probleem.

Hij ging overleggen met de burgemeester en mij melden hoe ze het gingen (proberen) op te lossen.

Vorige jaren deden ze het met een schrikkannon, maar helaas, die beestjes laten zich daar niet meer aan vangen.

Wordt hopelijk vervolgd.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België zijn er steden die experimenteren met beweegbare modellen van roofvogels (een karton met de afbeelding op van een valk, een uil, ... en dat lijkt te werken.

Als er echter veel duiven zitten, dan zullen op termijn wel vanzelf roofvogels komen, en zo het evenwicht herstellen.

In België zijn duiven beschermd (duivenmelkersbond) dus je mag er niet op jagen. de eieren klutsen mag wel.

Eksters zijn de natuurlijke vijanden van duiven, en daar zijn er toch ook wel wat van aan te trekken..

maar ik persoonlijk heb ook niet graag ekters in de tuin, want die gaan met de vuilbak aan de haal, en dat is ook geen gezicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik persoonlijk heb ook niet graag ekters in de tuin, want die gaan met de vuilbak aan de haal, en dat is ook geen gezicht.

Dat zijn dan wel hele grote eksters als ze met de vuilbak kunnen opvliegen ;) 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hopelijk niet

mag jij wel na middernacht op internet van je ouders?

Hoe gaan zij dit weten cq controleren? Met een ip cam aangesloten op mijn Internet? Of zou jij graag een login en paswoord krijgen om dat te controleren?

Maar als ik de kranten artikels mag geloven hoeft dat niet meer, bepaalde gaan bij iedereen thuis en in winkels via hun geïnstalleerde camera die in winkels en huizen hangen binnen gluren, die komen zo aan die gegevens.

Sorry voor dit top offic, maar kon het niet laten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...