Ferio Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 (aangepast) Beste, Ik heb de Inverto - Ultra Black TWIN en ik zoek een inbouw wandcontactdoos waarbij ik beide kabels (gescheiden) kan aansluiten. Ik heb enkele gevonden die inbouw schijnen te zijn, maar die passen niet in een afdekraam van bv Gira. Weten jullie voor mij één die wel hierin past? Groet, Martijn 10 juli 2017 aangepast door Ferio
Sprietje Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Welke heb je gevonden? Welk merk en type? Waarschijnlijk heb je behalve twee sat-aansluitingen ook twee aansluitingen voor kabel tv. Ik weet niet of er inbouwdozen bestaan waar alleen twee gescheiden sat-aansluitingen op zitten.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juli 2017 Moderator Geplaatst: 10 juli 2017 Zeker wel! Combi outlet coax UTP, waarbij je i.p.v. de UTP een coax outlet extra bestelt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
De_Perre Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 Gira heeft toch dergelijke dingen? En anders zelf maken. Vlakke afdekplaat 2 keer doorboren, en daar een recht koppelstuk door monteren. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen