chevrolet Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 L.S., Wie o wie kan me wijzer maken met info Australien pay tv hacking? Een vriend gaat verhuizen naar Australie en was hier een vaste satellite kijker op de Hotbird en Astra en die wil ik verassen met wat info zodat hij ook daar misschien nog (creatief) wat tv kan kijken. Hij gaat in de omgeving Adelaide wonen. Vast bedankt voor elke info. V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
alx Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Leuk, zo'n vriend. Weet 'ie dat je 'm wil VERASSEN? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
chevrolet Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2002 Nee natuurlijk niet anders is het geen verassing meer, he!!! V8 "fortuna vitrea est" VU+ Duo
alx Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 Wacht even tot 'ie in Australie is. Er is daar wat meer ruimte voor uitstrooien. Overigens, ik heb wel eens een australische vraag gezien over irdeto. Kijk eens naar http://emu.id.au/lab/lectures . (Niets commercieels) Een andere zal ik per pm geven. (Wel veraf, maar ook commercieel) Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 21 oktober 2002 Geplaatst: 21 oktober 2002 hacking? das toch strafbaar? Heb je trouwens al even rond gekeken wat voor sat's daar in de buurt draaien?
chevrolet Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2002 @Appien In Australie toch niet? Daar hebben ze toen toch al dat "gajes" gedumpt dus...stamt die politieman daar toch ook vanaf, ghe ghe ghe. @Rest, Bedankt voor de links. V8. "fortuna vitrea est" VU+ Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen