Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten


Hey commentaar de 9oost was toch harder dan 23'5

Nou een schotel td64 op het disselwiel met duo twin op mn ouders hun sleurhut in egmond geen uitval met harde regen.

Heb 9oost ook geprobeerd maar dat signaal is niet stabiel

 

aangepast door Leeuwarder78

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou voor ik op bed ga,Joyne wordt m niet en zal ook niks worden als het alleen camping gerelateerd wordt.

Voor thuis op een grote tv is het niet veel beter dan digitenne.

jammer mensen is een gesloten boek

***geen-reclame*** weet beter hoop ik,onee hoord ook bij joyne

aangepast door Leeuwarder78

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nooit gezegd dat 9 hier beter zou zijn dan astra 23.

De footprint is sterker in zuid Europa en je kan het combineren met Tooway.

Er zitten engelse -duitse -franse en chinese fta kanalen op waar 23 geen fta kanalen heeft.

en de fta op 19 heb je bij joyne natuurlijk ook.

voor headends is de logische kanaalindeling een groot financieel en technisch voordeel.

De beeldkwaliteit van de meeste zenders is prima, er zijn er een aantal waarvan het niveau op sd ligt, maar dat is een bewuste keuze.

joyne zal niet iedereen tevreden kunnen stellen.

maar dat hoef ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
32 minuten geleden zei commentaar:

De beeldkwaliteit van de meeste zenders is prima, er zijn er een aantal waarvan het niveau op sd ligt, maar dat is een bewuste keuze.

joyne zal niet iedereen tevreden kunnen stellen.

maar dat hoef ook niet

Mogen we dan nu vaststellen dat Joyne de consument misleidt?

Op de Joyne site lees ik dat Joyne het volgende beweert:

 

Nederlandse tv-zenders in heel Europa in HD kwaliteit

Beste beeld en geluidskwaliteit

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei ceesv:

Mogen we dan nu vaststellen dat Joyne de consument misleidt?

Op de Joyne site lees ik dat Joyne het volgende beweert:

 

Nederlandse tv-zenders in heel Europa in HD kwaliteit

Beste beeld en geluidskwaliteit

HD kwaliteit is  niets zeggend HD heeft geen relatie met kwaliteit alleen het aantal pixels waarbij de vraag komt 3 identiek pixels naast elkaar geteld moet worden als 1 of 3 pixels. 

Beste beeld is wel een omschrijving er zijn zenders met hogere bitrates dan joyne. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de vraag van @Commentaar gisteravond:

 

Ja de ontvangsthoeken veranderen wel iets als je naar het zuiden gaat maar niet zo erg veel.
De ontvangsthoeken voor het 9 - 13 - 19 - 23,5 monoblock zijn in de Algarve (Portimao) 2% groter dan in Nederland. Dat dit maar weinig scheelt komt omdat de Algarve een stuk schuiner onder de vier satellieten ligt dan Nederland.
In de punt van de laars van Italië wat zelfs iets minder zuidelijk ligt dan de Algarve, zijn de ontvangsthoeken 3,5% groter want daar zit je wel midden onder de vier satellieten.
Als je weet dat bij dit quad-monoblock de kop van de 9 oost en de 23,5 oost 149mm van elkaar staan, is het verschil in afstand in de Algarve slechts 3mm en in de laars van Italië 5mm.
In de Algarve merk je daar dus niets van, in de laars van Italië amper.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees schrijft: Nederlandse tv-zenders in heel Europa in HD kwaliteit

Wat zijn Nederlandse tv-zenders?
Ik vind alleen die zenders die ook Nederlands gesproken zijn dus niet de zenders met Nederlandse ondertiteling zoals bijv. Discovery en History.

Tja de regionalen zijn niet in HD maar dat lijkt me ook geen grote meerwaarde te hebben. Dan blijven er toch niet veel Nederlandse zenders over die in SD zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ceesv:

Mogen we dan nu vaststellen dat Joyne de consument misleidt?

Op de Joyne site lees ik dat Joyne het volgende beweert:

 

Nederlandse tv-zenders in heel Europa in HD kwaliteit

Beste beeld en geluidskwaliteit

Nee, dat doen ze ook.

Alle kanalen zijn in HD formaat .

En er staat toch niet " Alle tv zenders" 

en wat voor zin heeft het om kanalen waar de hele dag PAL 625 uitzendingen op plaatsvinden in een hoge bitrate uit te zenden.

Daar zit nu juist het voordeel van de variabele bitrate maar je moet elk woord op een gouden weegschaaltje leggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...