satmenneke Geplaatst: 29 september 2017 Geplaatst: 29 september 2017 En hoe presteerde de Triax 64 cm schotel die John ook in zijn camper had meegenomen????
Sprietje Geplaatst: 29 september 2017 Auteur Geplaatst: 29 september 2017 Daar heb ik nog geen bericht over ontvangen.
Sprietje Geplaatst: 29 september 2017 Auteur Geplaatst: 29 september 2017 (aangepast) Hierbij de meetresultaten van de Triax TD64 t.o.v. de B&R53cm en de B&R43cm in Lagos (Turiscampo Espiche) voor de zenders van Joyne op de Eutelsat 9 oost. Opmerkelijk is het meetresultaat van de B&R43: de MER is hier beter dan de C/N waarde. Bij helder weer geeft deze schotelantenne op de Rebox-ontvanger hier in de Algarve gewoon beeld (uiteraard met minimale slechtweerreserve). TD-64 en B&R53 perfecte ontvangst. Opmerking van Sprietje: Zoals je ziet presteert de B&R 53 gelijk aan de Triax 64. De B&R 53 is 53cm breed, de Triax 64 is 60cm breed op de spiegel gemeten. 29 september 2017 aangepast door Sprietje
Kattemepper Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 (aangepast) Ga overwinteren aan de spaanse zuidkust. Mijn doel is ned. zenders ontvangen aan de spaanse zuidkust met een flexible abonnement. Can dig. heeft dit niet. Heb een sat. installatie gekocht, B&B schotel 58cm met LNB ,rebox 2220. en een Joyne abonnement met module. Om er mee om te leren gaan alles getest op een camping, bij een boerderij op een goedkope driepoot en in de stad Voor mij was alles prima ,kon alle zenders ontvangen en had geen last van storingen. Bij een kennis(die geen schotel tegen de gevel mag plaatsen) getest door de schotel op een goedkope driepoot te zetten binnenshuis achter het open raam op de eerste verdieping. We hadden prima beeld op alle zenders, de glasgordijnen erover gehangen en nog steeds beeld,,daarna nog de overgordijnen over de schoptel gehangen en nog steeds beeld op alle kanalen. Dus ik ga vol vertrouwen naar spanje met de Joyne spullen Mijn leverancier heeft de Joyne kanalen er voor mij in de rebox geladen. Goede service dus. Ik heb er vertrouwen in en de critici hebben gelukkig ook weer provider om over te zeuren. Geef startups een kans en help ze. 30 september 2017 aangepast door Kattemepper taalfouten
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 Hier ben ik het helemaal mee eens. Dat azijn gepis is werkelijk nergens voor nodig. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 30 september 2017 Auteur Geplaatst: 30 september 2017 (aangepast) Beste Kattemepper Welkom op dit forum Je kennis kan de schotel ook ondersteboven zetten. Dan heb je meer vrij zicht naar buiten en het neemt ook minder licht weg uit de kamer. Eventueel kun je ook een transparante schotel nemen. Die neemt helemaal geen licht weg. Ook nog een kat toegevoegd om te meppen. 30 september 2017 aangepast door Sprietje
luisteraar Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 (aangepast) Schotel achter glas werkt alleen bij enkel voudig glas zonder bewerking. Bij dubbel glas en lood laagje op glas voor isolatie werkt de schotel zeer zeker niet achter zo een soort glas. Eind jaren tachtig vorige eeuw maakte hirschman reclame voor hun schotel op een beurs in Dusseldorf die schotel had ontvangs door het dak van de hal 30 september 2017 aangepast door luisteraar
Sprietje Geplaatst: 30 september 2017 Auteur Geplaatst: 30 september 2017 Zolang er op het glas geen dun laagje opgedampt metaal zit t.b.v. getint glas om fel zonlicht te weren of om warmtestraling van binnen naar buiten of omgekeerd tegen te houden, gaat het satellietsignaal er gewoon door ongeacht of het enkel of dubbel glas is, zie: https://www.youtube.com/watch?v=cu4o291cGgQ
Sprietje Geplaatst: 30 september 2017 Auteur Geplaatst: 30 september 2017 Als je echt geen schotel aan de muur mag plaatsen, kun je ook een vlakantenne nemen met een zonnepaneel motief er op. Ik heb nog niet gehoord dat je geen klein zonnepaneeltje mag plaatsen.
zeeteefje Geplaatst: 30 september 2017 Geplaatst: 30 september 2017 Vreemd dat er maar liefst 11% verschil gemeten is op Astra23.5 tussen NPO1 en NPO2. Ik kan dat niet verklaren met een Badr transponder. Op Astra28 is de 12188 H wel in gebruik op de Europa beam, maar die kan dat toch niet veroorzaken?
Kattemepper Geplaatst: 1 oktober 2017 Geplaatst: 1 oktober 2017 In ieder geval bedankt voor de tips ,ga ze doorgeven dat geeft mogelijkheden voor hem Ze hebben mijn kennis altijd verteld dat het niet ging de schotel binnen. De kat is te lelijk en te oud om te eten als bontmuts zou hij voldoen
luisteraar Geplaatst: 1 oktober 2017 Geplaatst: 1 oktober 2017 Beetje raar dat na veel verzoeken geen plaatjes van het beeld gepost worden zend joyne eigenlijk wel cq bestaat die wel?
satkijker Geplaatst: 1 oktober 2017 Geplaatst: 1 oktober 2017 2 uur geleden zei luisteraar: Beetje raar dat na veel verzoeken geen plaatjes van het beeld gepost worden zend joyne eigenlijk wel cq bestaat die wel? Een suggestie, Als je maandag naar een dealer gaat mag je misschien gratis proefkijken en anders een €100,- investeren in een module van Joyne kan je een aantal dagen proef kijken en je bevindingen hier melden. 1 Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?
luisteraar Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 (aangepast) Het blijft raar een paar zenders zijn fta die een bitrate hebben om te huilen zoals ze zeggen minder belangrijke zenders. Waarom hebben ze geen demo kanaal in hd waar potentiële klanten kunnen vergelijken. 2 oktober 2017 aangepast door luisteraar
Sprietje Geplaatst: 2 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2017 Een fta demokanaal in HD? Moet dit dan ten koste gaan van een ander interessant kanaal. Heeft CanalDigitaal wel een fta demokanaal?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen