Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij nu toch echt af wat hiervan de toegevoegde waarde is.

Een FTA(HD!!!) demokanaal geeft toch geen enkele garantie dat de werkelijke kanalen dan ook dezelfde kwaliteit weergeven.

Waarom niet gewoon het advies van @satkijker opvolgen en bij een dealer de beeldkwaliteit op te vragen?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uur geleden zei luisteraar:

Beetje raar dat na veel verzoeken geen plaatjes van het beeld gepost worden zend joyne eigenlijk wel cq  bestaat die wel? 

 

vind je ?

als je plaatjes wenst van die zenders in uitzend-kwaliteit, dan heb je eigenlijk een enigma2 ontvanger nodig om die screenshots te maken.

en wij, enigma2 gebruikers, laten ons niet vangen aan de beperkte functionaliteiten van een CI, wij weten wel beter .......

je zal dus zelf aan de slag moeten, vrees ik.

  • Like 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een foto toont je niet de problemen bij een lage bitrate.

Het is een moment opname.

 

Om het beeld te beoordelen kan je het beste kijken naar wisselende beelden met veel bewegende details.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei luisteraar:

Alle andere providers hadden een fta periode van maanden tot zelfs een jaar. 

 

Kun je voorbeelden noemen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Eduard07:

Kun je voorbeelden noemen?

Ik had toch al 3 providers genoemd die het gedaan hebben teleclub Zwitserland was ook heel lang fta. 

Een kostenlose test periode vind ik niet meer dan normaal. 

Als ik een proefrit wil met een auto en dealer zegt eerst 99 euro voor de sleutel die je niet terug krijgt als je de auto niet koopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne heeft ook fta gedraaid, en een aantal zenders doet dat nog.

Maar kun je me specifieke zenders noemen bij providers die recentelijk maandenlang tot een jaar fta  draaien of draaiden? 

Je bent nu erg algemeen.

 

Je zegt hierboven immers ALLE ANDERE providers. Vervolgens noem je o.a. Première, maar die bestaat al jaren niet meer. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan met totaal niet herinneren dat bv Sky Deutschland maanden tot een jaar FTA heeft uitgezonden.

Na overname Première was het voor de "hobbyist" gelijk uit met de "pret", voor zover ik kan nagaan.

 

Ook bij andere providers heb ik nooit een standaard maandenlange FTA periode van totale pakketten gezien.

Maar misschien heb ik niet goed opgelet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

sky Duitsland was een doorstart van premiere dus geen opstart sky uk was een jaar fta. 

kan zijn dat je het niet kan weten die providers zijn opgestart in de jaren 90

Nederland en scandinavie zijn begonnen met d2mac. 

Het gaat mij er om het is een nieuwe speler en wil eerst thuis testen voordat ik een abo neem zonder eerst te betalen. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het dus over het analoge tijdperk?

Tijden zijn veranderd.

 

(Ach, en wat heet "doorstart"? )

 

Ik denk dat je iets verlangt van Joyne wat ik andere providers evenmin zie doen. Al was het alleen al vanwege het feit, dat contracten met content providers dit niet toelaten, op hoge uitzondering na. (En die uitzonderingen zie je nu ook fta bij Joyne. ) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil overwegen een joyne abo af te sluiten maar de bitrates zijn van dien aard dat een goed beeld onwaarschijnlijk is ondanks berichten hier over goed beeld. 

Plaatjes komen ook niet. 

Om een kat in een zak te kopen heb ik geen interesse. 

Tijdelijk testen gaat niet of je moet 99euro betalen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...