Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten


42 minuten geleden zei commentaar:

Of als je nog niks hebt toch een Eiss kopen want als je mastje waterpas staat en de elevatie binnen 1 graad nauwkeurig is ingesteld met de knop is het een kwestie van langzaam een rondje draaien totdat je tv een teken van leven geeft.

 

Dat bedoel ik. Hoe moeilijk kan het zijn?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie dan tijd om tv te kijken? ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben heel benieuwd naar de situatie van Sanyu : heeft hij nu wel of geen ontvangst ? Als er op die camping Nederlanders staan met JOYNE ontvangst, waarom niet even de ontvanger meenemen en dan kijken wat / of hij het doet ? En omgekeerd de ontvanger van de werkende JOYNE Nederlander even lenen en aan zijn antenne 'knopen' .  Ik heb om alle onzekerheid uit te sluiten, op welke antenne de schotel gericht staat SCHWAIGER satfinder type SF9002 gekocht en die geeft binnen een minuut aan waar de antenne naar toe kijkt en hoe sterk /goed gericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2017 om 16:37 zei luisteraar:

Ik vind dit een hele moeilijke discussie. 

Welke posting is geloofwaardig of niet. 

Welke welwillende poster heeft rapporten zonder zeker te zijn of schotel goed uitgericht is en lnb goed afgesteld. 

Alleen joyne klanten kunnen rapporten afgeven omdat joyne versleutelt is. 

Verder commerciële belangen van Nederlandse schotelboeren in bv spanje die werk ruiken. 

 

Ik ben (al) bij 'pagina' 36 en heb alle berichten tot zo ver gelezen. Ik vind de vrijwel algehele teneur wijzen op afwijzen ten gunste van CD. Heb al vele jaren CD (terwijl Ziggo beschikbaar is) en betaal nu iets van € 19 /maand > De ontvangst -waar daar gaat het hier over- is over het algemeen goed. Dit exclusief regen- en onweers blokkades. Mijn motivatie om CD op te zeggen en Joyne te nemen is dat ik enkele maanden in zuid Europa en Portugal GEEN Nederlandse zenders heb en dus 's avonds af en toe geen nieuws en weerberichten kan kijken zelfs niet met een onhandig grote 62 cm schotel.  Geen beeld. Zelfs niet van mindere kwaliteit. Wat wel aan de hand is, dat CD ineens ( jaja) veel activiteiten aanbied via de mail. Dat zal dan wel nodig zijn, want ik ken al drie mensen die over gaan of overgegaan zijn naar Joyne. Ik hoop dat ik het mis heb, maar af en toe bekruipt mij het gevoel alsof CD hier een aantal kritische "" berichtentikkers heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook de indruk dat belangen een rol speelt 

Joyne zit op een satelliet die een groter bereik heeft zelfs tot het midden oosten. 

Joyne werkt met zware compressie van het signaal wat iets minder beeld kwaliteit oplevert. 

Dit zijn voor en nadelen. 

In een gebied waar cd geen ontvangst heeft en joyne wel dan heb je geen keus. 

Als je enkel nieuws en weer wilt zien kan bvn al kostenloos uitkomt geven. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei luisteraar:

Heb ook de indruk dat belangen een rol speelt 

Joyne zit op een satelliet die een groter bereik heeft zelfs tot het midden oosten. 

Joyne werkt met zware compressie van het signaal wat iets minder beeld kwaliteit oplevert. 

Dit zijn voor en nadelen. 

In een gebied waar cd geen ontvangst heeft en joyne wel dan heb je geen keus. 

Als je enkel nieuws en weer wilt zien kan bvn al kostenloos uitkomt geven. 

 

BVN : hebben we het afgelopen seizoen ook naar gekeken, maar mijn vrouw wil meer ..... Dan lees ik boeken of PC-gedoe. Temperatuur : tot 42 graden ... weinig tv dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb totaal geen belang bij welke provider dan ook maar heb wel een mening. Ik geef alleen maar aan dat je honderden euro's moet uitgeven om alleen maar over te stappen naar een kleiner aanbod of een paar tientjes kan uitgeven voor een iets grotere schotel...

Zo zal ik ook overstappen van bijv. Ziggo naar satelliet (eender of dat Canal Digitaal of Joyne is) vanwege de hoge kosten niemand meer aanbevelen.

Overigens kunnen er in elke situatie andere eisen en wensen meespelen waardoor wel specifiek voor een bepaalde provider te kiezen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Alex1970:

Ik heb totaal geen belang bij welke provider dan ook maar heb wel een mening. Ik geef alleen maar aan dat je honderden euro's moet uitgeven om alleen maar over te stappen naar een kleiner aanbod of een paar tientjes kan uitgeven voor een iets grotere schotel...

Zo zal ik ook overstappen van bijv. Ziggo naar satelliet (eender of dat Canal Digitaal of Joyne is) vanwege de hoge kosten niemand meer aanbevelen.

Overigens kunnen er in elke situatie andere eisen en wensen meespelen waardoor wel specifiek voor een bepaalde provider te kiezen.

Bij CD nu alle benodigde spullen gratis in bruikleen bij 24mnd contract. En geen registratiekosten. Joyne is aan zet.....

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei moonchild:

Bij CD nu alle benodigde spullen gratis in bruikleen bij 24mnd contract. En geen registratiekosten. Joyne is aan zet.....


Ik bedoel maar...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2017 om 23:05 zei Deca:

 

BVN : hebben we het afgelopen seizoen ook naar gekeken, maar mijn vrouw wil meer ..... Dan lees ik boeken of PC-gedoe. Temperatuur : tot 42 graden ... weinig tv dus

 

Zelfde probleem hier, ik kijk uitsluitend naar de publieke netten en zou dus binnenslands alleen de Belgische publieke netten missen. Verder bieden mijn schotels me meer dan voldoende FTA zenders ok geen cent abonneegeld waar dan ook te hoeven betalen. Maar goed, mijn betere helft kijkt aan de lopende band naar de pulp van Net5, RTL, SBS, Kitchen24 enz enz. dus ik zit helaas wel aan zo'n abonnement vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2017 om 02:08 zei Alex1970:

Ik heb totaal geen belang bij welke provider dan ook maar heb wel een mening. Ik geef alleen maar aan dat je honderden euro's moet uitgeven om alleen maar over te stappen naar een kleiner aanbod of een paar tientjes kan uitgeven voor een iets grotere schotel...

Zo zal ik ook overstappen van bijv. Ziggo naar satelliet (eender of dat Canal Digitaal of Joyne is) vanwege de hoge kosten niemand meer aanbevelen.

Overigens kunnen er in elke situatie andere eisen en wensen meespelen waardoor wel specifiek voor een bepaalde provider te kiezen.

 

Ok Alex; een eigen mening   h e l e m a a l  goed. Maar als ieder punt waar men hier op deze rubriek kritiek op heeft (hoe terecht ook) bij herhaling tijdens de   p r o e f  - uitzendingen wordt aangrepen om alvast het hele concept van Joyne neer te sabelen, dan stijgt mijn vermoeden dat er andere krachten aan het werk zijn dan alleen maar Joyne te helpen door te wijzen op de mogelijkheden van verbeteren. Voor zo ver ik de commentaren heb gelezen ( haha ... allemaal dus) dan was het merendeel van ongetwijfeld ter zake kundige dames en heren van mening dat na aanpassingen die Joyne deed, de kwaliteit op nieuwe punten niet deugde en (erger) nooit zou deugen. Men zich stortte zich op een ander nieuw punt van kritiek. Tot het punt dat verdedigers van Joyne - die nadrukkelijk stelden   g e e n  medewerker te zijn - deze site hebben verlaten en daarmee was / is de hele discussie beëindigd. 

Tja ....  En dan jouw punt Alex : de door jou ervaren hoge kosten om te veranderen van provider.  Als kosten voor aan aantal mensen niet het meest belangrijke punt zijn, dan is dat zeer persoonlijk. Idem een kleiner aanbod van zenders ( ik zap werkelijk nooit de duizenden zenders langs van de vier satellieten die ik ontvang) en ook als het zgn Nederlandse 'holladiee" zenders zijn die ook Joyne uit gaat zenden: mij zullen ze daar niet vinden. Dan nog die iets grotere schotel : met veel moeite krijg ik een 60 cm TRIAX schotel tussen het reserve wiel gewurmd. Dit na vervanging van de 50 cm Triax. Na vervanging van de Digi Pro in een Schwaiger SF9002. En dan nog geen NL zenders op Astra 3. Dan ben ik het zat en geloof me, met mij vele Nederlanders in zuid europa met hele dure schotel installaties op hun camper of caravan

Maar ach : dit is slechts mijn mening en dan zelfs nog die van een zgn proef lid. Met deze mening word ik wellicht nooit als volwaardig lid geaccepteerd ....

aangepast door Deca
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei T90user:

 

Maar goed, mijn betere helft kijkt aan de lopende band naar de pulp van Net5, RTL, SBS, Kitchen24 enz enz. dus ik zit helaas wel aan zo'n abonnement vast.

Respect voor een andere mening of smaak is volgens mij niet jouw sterkste kant, he?   

Krijg medelijden met je "betere helft.".

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...