Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten

'Te ontvangen' is ook een rekbaar begrip.

Bij een strak blauwe hemel verwacht ik geen probleem, maar het draait ook om de regenreserve, en die is klein bij dit soort schotels. Je mag dus al vanaf een klein beetje regen de eerste beeldstoringen verwachten, maar dat is mede afhankelijk van de gevoeligheid van de gebruikte ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
4 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ik zou voor de goedkoop joyne be nemen, maar kan geen grote schotel zetten.

H50D gaat aardig richting een gewone schotel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei ceesv:

H50D gaat aardig richting een gewone schotel.

Mag die op de venstersteun die selfsat heeft?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel niet.

Een paar vragen

- Scharniert het klapraam aan de onderzijde naar binnen open?

- Ontvang je de satelliet ongeveer recht op het raam of flink schuin op het raam gericht?

Als je de satelliet ongeveer recht op het raam ontvangt, kun je de arm inkorten. Dan komen er minder krachten op.

 

selfsat original fensterhalter fuer h30.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan kantelen en opendraaien.

Het zou een beetje schuin zijn.

Het is een dubbele venster, waar het 2de deel enkel opendraait.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof deze foto, daar neem ik een backup van.

Alleen is de venster niet zo breed. ik heb maar een paar millimeters. neem morgen een foto ervan van het raamkozijn.

aangepast door sattv4iedereen
toevoeging

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een zelfgemaakte vensterbanksteun.

Doordat hij kort is en prima steunt op de vensterbank, kan de zwaardere Selfsat H50 prima gedragen worden.

Tja, het hangt allemaal een beetje van de situatie af.

 

Er zijn zelfs speciale stickers te koop om op de Selfsat te plakken waardoor het lijkt alsof het om een zonnepaneel gaat.

selfsat op venstersteun.jpg

sticker voor selfsat H30D met zonnepaneel motief.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, die plaat waar die tussen zit is van mij maar enkele mm. Morgen een foto ervan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje in vertraging, maar zo ziet het onderste van mijn raam er uit.

1114916259_2018-12-3013_43_40.thumb.jpg.35a216b28f71e75ce624e5c8fbc9e772.jpg

Ik vraag experts, of het aangeraden is hier een venstersteun te gebruiken.

Het ijzer die vooraan zit, waar de venstersteun zou aan klemmen is maar 5 mm dik.

ik toon hieronder ook nog een zij aanzicht:

1431675973_2018-12-3013_43_52.thumb.jpg.8ce3ac9a6693c1d7bb60a472069f0cd5.jpg

Doenbaar of niet?

aangepast door sattv4iedereen
afmeting toegevoegd

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die gevonden, maar nogal duur, bijna 70€.

Nee, ik zoek geen winkels, dat mag hier niet, maar wilde de prijs even neerschrijven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb de vlakentenne eens vastgehouden, en kon op 9° bbc world ontvangen.

Zou ik dan ook joyne kunnen ontvangen of is die zender sterker?

Ik had onderdelen tekort om hem vast te maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...