vandervelden Geplaatst: 27 juli 2017 Delen Geplaatst: 27 juli 2017 heeft iemand ervaring met de ontvangst van joyne in de Algarve,en ook met welke maat schotel liefst zo klein mogenlijke schotel.dank je wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2017 mijn schotel is 80 cm hoog breed weet ik niet zeker 75cm????staat in portugal joyne module nog niet heb sab unix triple hd zonder ci slot moet aan een andere ontvanger met ci slot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 6 augustus 2017 Delen Geplaatst: 6 augustus 2017 heeft iemand ervaring met de ontvangst van joyne in de Algarve,en ook met welke maat schotel liefst zo klein mogenlijke schotel.dank je wel. Voor deze ervaringen zal je toch tot ruim na de zomerperiode moeten wachten totdat de eerste kampeerders met een passende ontvanger en CI-module in de Algarve zijn gearriveerd. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2017 dank je wel ik heb geduld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 6 augustus 2017 Delen Geplaatst: 6 augustus 2017 @commentaar heeft aangegeven dat John volgende week in samenwerking met Rian uit Waalre metingen gaat doen met diverse maten en merken schotels en ontvangers in een reis naar de Algarve. Hij maakt er een volledige rapportage van. Waarschijnlijk komt die ook wel op de site van Rian te staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 7 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2017 DANK JE WEL ,IK WACHT IN SPANNING AF Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 7 augustus 2017 Delen Geplaatst: 7 augustus 2017 DANK JE WEL ,IK WACHT IN SPANNING AF Sloop de CAPS lock toets van je toetsenbord :whistle: You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 7 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2017 geen flauwekul mojo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 17 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2017 kan ik met iedere satellietontvanger met ci slot joyne ontvangen?????? ik hoor dat er iets met de software moet gebeuren???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2017 Delen Geplaatst: 17 augustus 2017 (aangepast) elke CI + gecertificeerd toestel uit de handel of de Enigma2 linux receivers met het juiste Image erop kan overweg met die Conax Module niet wetende welke receiver je nu reeds in gebruik hebt kan ik dus enkel algemeen antwoord geven zie ook het tekst gedeelte onder het standje aan sattv4iedereen, 17 augustus 2017 aangepast door Tonskidutch aanvullende uitleg via link naar ander bericht Wake Up And Make Love With Me Ian Dury Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 17 augustus 2017 Delen Geplaatst: 17 augustus 2017 42 minuten geleden zei vandervelden: kan ik met iedere satellietontvanger met ci slot joyne ontvangen?????? ik hoor dat er iets met de software moet gebeuren???? Graag bronvermelding ... MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 18 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 wat bedoel je met bronvermelding????????????? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 18 augustus 2017 Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 ....ik hoor dat... wat hoorde u van WIE? Het is altijd handig om de bron, dus het artikel of wat dan ook te vermelden waar de gememoreerde mededeling is genoemd. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2017 Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 ja dan worden de dingen duidelijker en leert men ook van elkaar en van anderen, zo gaat een forum maar mijn antwoord van gisteren blijft Wake Up And Make Love With Me Ian Dury Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 18 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 Tonskidutch jou antwoord is goed ,een ontvanger met enigma 2 unix zoals jij schrijft ,het ging erom met welke sat ontanger + software ik joyne kan onvangen ik heb een ontvanger zonder ci slot sab unix tripple hd dus ik moet aan een andere ik ga op zoek.dank je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen