Jürgen Geplaatst: 18 augustus 2017 Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 Misschien is het dan ook een optie om i.p.v. een nieuwe ontvanger een TV met DVB-S2 tuner te kopen. Natuurlijk wel een beetje afhankelijk hoe oud de huidige TV is. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 18 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 tv meenemen naar portuga!!!!!!beter een ontvanger ,maar dat wist jiji niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 18 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 op de sab unix tripple hd zit geen ci slot,kan ik die inbouwen???????er moet een module in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 18 augustus 2017 Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 (aangepast) 1 uur geleden zei vandervelden: tv meenemen naar portuga!!!!!!beter een ontvanger ,maar dat wist jiji niet Dit voorstel was meer op de aanname gebaseerd dat u naast de ontvanger ook een TV meeneemr zoals de meeste campeerders maar die aanname is waarschijnlijk onjuist. De volgende aanname is dan dat u een appartement huurt met daarin al een TV, anders weet ik het ook niet. 18 augustus 2017 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 18 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 dat klop appartement met tv Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 18 augustus 2017 Moderator Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 Dan blijft alleen nog het probleem van de schotel op het appartement. Is er een mogelijkheid om een schotel te plaatsen met zicht op 9 graden oost? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vandervelden Geplaatst: 18 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2017 ja balkon op het zuiden ASTRA 1 WAS O.K ASTRA 3 SECUUR WERK ontvangstgebied ASTRA 3 kleiner dan ASTRA 1 bij astra 1 een kabel met doorlus en enkele lnb nodig om op te nemen,bij astra 3 2 kabels plus dubbele lnb nodig, hopelijk bij eutalsat 9e ook een kabel met doorlus alle zenders via een transponder en groter ontvangst gebied,ik heb een 80 cm schotel daar kon ik de astra 3 mee ontvangen in de Algarve ,astra 1 ging al met 60cm schotel heel simpel,astra 3 moeilijker, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen