Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de weekeind bijlage van het Algemeen Dagblad stond afgelopen zaterdag een advertentie van CanalDigitaal.

"Tijdelijk de eerste 6 maanden GRATIS* voor het Recreatie Basis HD pakket (€95.70 korting).

Met het sterretje achter gratis staat dat de hardware kosten €99 en registratie €49.95 bedragen.

Geplaatst:

Denk dat ze het heel warm beginnen te krijgen, helaas voeren ze nog steeds die valse toon in hun advertenties en mededelingen, dat zal hun ondergang bespoedigen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Het probleem voor hun is dat ze hun monopoly positie een beetje misbruikt hebben.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Als men bij M7 slag wil maken dan lijkt mij een goede zet om het uitfaseren van de fysieke kaart terug te draaien.

Daarnaast is het onderwerp flexibiliteit een punt voor de recreatieve klanten een ding. Maar dat is al aangekondigd.

De relatie met detailhandel kan ook beter. Daar merkt kijker niet direct iets van maar dat is ook een verbeterpunten net als de klantenservice. Klantenbinding obv handboeien en ketting is ook klantenbinding. Maar klantenbinding obv wederzijds respect en gunnen werkt beter.

Geplaatst:

waarom stel je een vraag Sprietje terwijl je reclame maakt?

:grin:

vragen stellen is alleszins hip in de journalistiek lijkt het wel

in plaats van nieuws berichten geven.

het vraagteken duikt mij te vaak op in Topic titels waar het niets te zoeken heeft

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Als jij vind dat dit reclame is, heb ik net zo veel recht van spreken dat het antireclame is. Het gaat er om hoe CanalDigitaal gaat reageren nu ze er een concurrent bij krijgen en dat zal zeker richting flexibiliteit zijn.

Geplaatst:

neen hoor alles in orde, maar zonder ? is het mij liever

Canal DIGITAAL heeft gereageerd door het plaatsen van haar krantenbericht

gaat reageren is dus al passee

en dan is het topic een stelling en geen vraag

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst: (aangepast)

neen hoor alles in orde, maar zonder ? is het mij liever

Canal DIGITAAL heeft gereageerd door het plaatsen van haar krantenbericht

gaat reageren is dus al passee

en dan is het topic een stelling en geen vraag

Ze had al gereageerd door meer flexibiliteit aan te kondigen per 2018 voor recreatiepakket. aangepast door joop001
Geplaatst:

Denk dat ze het heel warm beginnen te krijgen, helaas voeren ze nog steeds die valse toon in hun advertenties en mededelingen, dat zal hun ondergang bespoedigen.

Als ik de reclame lees die sprietje schrijft, dan zie ik in "deze" niks verkeerd.

Veel bedrijven maken in koeien van letters reclame van zoveel maanden gratis, met een sterretje erachter.

Als je dan de tekst van die verwijzing van dit sterretje gaat lezen heb je een zeer goed vergrootglas nodig om het te kunnen lezen, en staat ook veel in exclusief dit,dit en dit. Omdat het niet mag, zal ik het niet doen, maar ik kan veel bedrijven opnoemen, die van deze gebruik maakt in belgie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Als men bij M7 slag wil maken dan lijkt mij een goede zet om het uitfaseren van de fysieke kaart terug te draaien.

Daarnaast is het onderwerp flexibiliteit een punt voor de recreatieve klanten een ding. Maar dat is al aangekondigd.

De relatie met detailhandel kan ook beter. Daar merkt kijker niet direct iets van maar dat is ook een verbeterpunten net als de klantenservice. Klantenbinding obv handboeien en ketting is ook klantenbinding. Maar klantenbinding obv wederzijds respect en gunnen werkt beter.

Uitfaseren van de fysieke kaart? Een kennis van mij had een defecte fysieke kaart, en die kreeg netjes een andere fysieke kaart, om verder te kijken.

Nieuwe klanten hebben het moeillijker, maar mij is nog niet bereikt, dat een netjes afgemelde fysieke kaart door een nieuwe abonnee niet wordt aanvaard. Een overname gaat ook nog perfect.

Buiten iptv die niks met de codering te maken heeft, kan men met een fysieke kaart en de juiste hardware dezelfde kanalen decoderen dan met hun nieuwe techniek.

Ik heb geen negatieve ervaring met cd hun klantendienst ivm administratie. Als belg heeft ze direct een mijn canal digitaal aangemaakt.

Behoorlijk top offic en sorry, maar wie weet, gaan ze de richting van tvv uit, waar je,je ook per maand je module kan activeren, maar de prijs in verhouding met de zenders is wel veel te hoog.

Maar ja, tvv heeft ( nog) geen sat concurent.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...