sattv4iedereen Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Hi, Helaas weet ik niet waar het thuis hoort. Op de site van joyne staat, dat je via mijn joyne o.a de maand(en) kan kiezen wanneer je ontvangst wil hebben. Dit met de gegevens die je zal krijgen per mail na registratie bij hen. Maar zal je bij mijn joyne ook maanden kunnen kopen, of zal dit telkens via de dealer moeten? Als het via de dealer moet, is het te hopen, dat hij dat via zijn dealer login rechtstreeks kan in orde brengen, en dat het niet is zoals vele zaken, dat je het moet verlengen met een verkregen nummer. Want als de dealers dit steeds zouden moeten opsturen, wordt dit een dure zaak. Wie weer meer over de her aankoop van maand(en) voor de module? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mojo Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 (aangepast) Pardon??!!! Ze hebben al klanten die heel tevreden zijn? 1 augustus 2017 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mojo Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Hi, Helaas weet ik niet waar het thuis hoort. Op de site van joyne staat, dat je via mijn joyne o.a de maand(en) kan kiezen wanneer je ontvangst wil hebben. Dit met de gegevens die je zal krijgen per mail na registratie bij hen. Maar zal je bij mijn joyne ook maanden kunnen kopen, of zal dit telkens via de dealer moeten? Als het via de dealer moet, is het te hopen, dat hij dat via zijn dealer login rechtstreeks kan in orde brengen, en dat het niet is zoals vele zaken, dat je het moet verlengen met een verkregen nummer. Want als de dealers dit steeds zouden moeten opsturen, wordt dit een dure zaak. Wie weer meer over de her aankoop van maand(en) voor de module? Hier kun je het allemaal lezen: https://www.joyne.nl/index.html You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Rogge Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Als Belg zijnde zonder Nederlands bankrekening en zonder Nederlands adres is het , volgens mij, niet mogelijk om klant te worden bij Joyne. Mutant HD 51K Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier 28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax. Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1
Moderator ceesv Geplaatst: 1 augustus 2017 Moderator Geplaatst: 1 augustus 2017 Ze zijn vergeten te vertellen in de prijzenlijst dat je nog per ontvanger/abonnement een CI module dient aan te schaffen van € 99 Dat staat elders op de website onopvallend vermeld. Nu lijkt het net alsof 4 extra abonnementen slechts € 5 per maand per stuk kosten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tripleboy Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 (aangepast) Hoeft niet daadwerkelijk, met 1 module kan je ook rondzeulen. Aan de klant de keuze dus. 1 augustus 2017 aangepast door Tripleboy GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tripleboy Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Als Belg zijnde zonder Nederlands bankrekening en zonder Nederlands adres is het , volgens mij, niet mogelijk om klant te worden bij Joyne. Men heeft hier eerder al gezegd dat dit geen probleem is, anno 2017 is je bewering achterhaald. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Rogge Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Men heeft hier eerder al gezegd dat dit geen probleem is, anno 2017 is je bewering achterhaald. Dan lees je de algemene voorwaarden van Joyne maar eens na ! Mutant HD 51K Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier 28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax. Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1
Rogge Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Mail gestuurd naar Joyne. Antwoord van Joyne hieronder : Hartelijk dank voor uw getoonde interesse. Het is (op dit moment) alleen mogelijk om een Joyne abonnement af te sluiten in combinatie met een Nederlandse bankrekening. Met vriendelijke groet, TEAM JOYNE Mutant HD 51K Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier 28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax. Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1
sattv4iedereen Geplaatst: 1 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2017 Dan lees je de algemene voorwaarden van Joyne maar eens na !Als een belg geen abonnement kan nemen bij joyne, dus ook niet prepay, dan vraag ik me het nut af van belgische dealers?Voor een nederlander die toevalig passeert? Net dat sky hier verdelers zou hebben, maar dat de dealer moet zeggen: "sorry is enkel maar voor inwoners waar sky uitzendt" Maar ja, de dag van vandaag moet je,je in niks meer verschieten. Wel zou een belg nog niet een automatische incasso kunnen doen, en zou je bij een jaarabonnement alles op voorhand moeten betalen. Al begrijp ik het niet, cd kan het wel, doe ik al van dag 1 van mijn abonnement, betalen met automatische incasso. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Satneef Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Mail gestuurd naar Joyne. Antwoord van Joyne hieronder : Hartelijk dank voor uw getoonde interesse. Het is (op dit moment) alleen mogelijk om een Joyne abonnement af te sluiten in combinatie met een Nederlandse bankrekening. Met vriendelijke groet, TEAM JOYNE Antwoorden dat Joyne zich aan de (Europese) wet moet houden.(de vrijheid van verkeer van goederen en diensten) ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
sattv4iedereen Geplaatst: 1 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2017 Mail gestuurd naar Joyne. Antwoord van Joyne hieronder : Hartelijk dank voor uw getoonde interesse. Het is (op dit moment) alleen mogelijk om een Joyne abonnement af te sluiten in combinatie met een Nederlandse bankrekening. Met vriendelijke groet, TEAM JOYNE Ik begreep dat een abonnement een probleem was, maar prepay niet.Maar ja, de dealers krijgen binnenkort hun dealer login en dan zullen ze wel zien of enkel een nederlands adres kan. Indien ja, waarom dan belgische dealers? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 1 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2017 Ik heb 3 dealers gebeld, die staan op hun site, en alle 3 zeiden ze dat ze bij nieuwe klant belgie kunnen selecteren op de dealer portal van de joyne site. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tripleboy Geplaatst: 1 augustus 2017 Geplaatst: 1 augustus 2017 Zoals gezegd, de dealer heet u als Belg van harte welkom, en Joyne verloopt enkel via de vakhandel, daar moet u dus heen. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
sattv4iedereen Geplaatst: 1 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2017 Ik zou het geweldig vinden moest een abonnee dit melden, maar via mijn joyne zou je via ideal maanden kunnen kopen, maar ik vrees niet bruikbaar voor belgen dit betaalmiddel. Men kon nog niet zeggen of het reeds nu is, of een latere toevoeging. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen