Sprietje Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 Tja Tonskidutch, je kunt je schepje en je emmertje weer mee terug nemen naar huis. Maar ik had eigenlijk nóg wel een reactie van je verwacht. Dat pannendeksel van die Rus is toch ook niet zuiver parabolisch?
Tonskidutch Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2017 ben altijd nog aan het nadenken over die geïntegreerde antenne die niet als schotel gezien kan worden enkel als een deuk in een vlak dan maar polyesterbeton Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Mojo Geplaatst: 6 augustus 2017 Geplaatst: 6 augustus 2017 ben altijd nog aan het nadenken over die geïntegreerde antenne die niet als schotel gezien kan worden enkel als een deuk in een vlak dan maar polyesterbeton Neem een parasol mee naar het strand. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Zilverhippie Geplaatst: 18 september 2017 Geplaatst: 18 september 2017 Heb daar ooit eens iets over gelezen in een tijdschrift. Ik weet niet meer als het Free Sateliite Watcher was of Tele-Satellit was. Voor zover ik het mij herinner was het in een gebied ergens op de evenaar. De kuil was uitgegraven in de aarde en de feedhorn stond er pal boven.
Moderator ceesv Geplaatst: 18 september 2017 Moderator Geplaatst: 18 september 2017 Pas geleden hier nog aan de orde geweest in een onderwerp om in het zand aan het strand een satelliet schotel te boetseren. Ook bekend van James Bond's Golden Eye film. https://nl.wikipedia.org/wiki/Arecibo_(radiotelescoop) Dit onderwerp dus! https://www.sat4all.com/forums/topic/359848-schotel-maken-in-het-zand/?do=findComment&comment=2458766 Kijk eens een paar bijdragen terug in dit onderwerp. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen