Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vu plus zero staan met openPLI 4.0 erop deze reageert heel slecht op mijn afstand bediening soms helemaal niet en dan schiet die weer ineens helemaal door. ik weet  dat het niet aan mijn afstandbediening ligt want hij reageert zowel op de originele afstand bediening slecht als ook op mijn Harmony one AB. wat ik ook zie is dat die de signalen wel goed ontvangt doordat het led lampje op mijn zero gewoon wel knippert .

ook maakt het niet uit of dat ik gewoon zap door mijn kanalenlijst of dat ik ergens in een menu zit.

Wie weet eventueel raad kan het aan het software liggen of aan de Zero zelf?

Geplaatst:

ja ik heb nieuwe batterijen geprobeerd in de originele afstandbedieing en de harmony ultimate  heeft een sterke accu en zoals ik heb geschreven reageert de Vu+zero op allebei de afstandbediening even slecht

Geplaatst:

Hallo Tonskidutch bedankt voor de tip ik heb enkel een Led scherm maar ga het toch proberen je weet maar nooit ik laat het je nog wel weten of dat het effect heeft

Geplaatst:

Heb je een witte of zwarte vuzero? Ik heb gemerkt dat het IR afdekplaatje van de witte vuzero nogal mat is, waardoor het IR signaal van de afstandsbediening niet goed ontvangen wordt. Na het aansluiten van het extern IR verlengkabeltje geen probleem meer.

Geplaatst:

Ik heb een zwarte Vuzero ook heb ik hem nu verder van mijn televisie gezet  ivm de tip van Tonskidutch en dit met en zonder de ir verlengkabeltje  en ook dit geeft jammer genoeg  geen effect.  

Geplaatst:

Zal vanavond wel eens kijken wat die doet als ik mijn apparatuur (Av ontvanger en mediaplayer) uitzet  of dat dit enig effect heeft wie weet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...