Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar OpenATV, VTi of OpenVIX (ook andere zijn welkom) die de nieuwe EPGimport willen uittesten.

Momenteel zijn we bezig om de EPGimport de xz compressie aan te leren.  De plugin draait op OpenPLI6.0RC reeds met deze nieuwe compressie functionaliteit. De OE-Alliance versie van de EPGimport is ook reeds 2 weken aangepast.  Echter ik heb geen enkel zicht of e.e.a naar behoren werkt.  Daarom deze oproep.  (Ik kan natuurlijk een ontvanger flashen met deze images, maar gezien de hoeveelheid werk verkies ik dit niet te doen)

De voorwaarde is dat u een recente versie van Uw image moet geinstalleerd hebben (van de laatste week) en EPGimport geupdate te hebben.  Indien U wilt meewerken, geef mij een seintje dan stuur ik U een aangepaste source file.  De vraag is dan of Uw met die file een import wil uitvoeren.  En mij de import log terug wil bezorgen.

Graag had ik van zoveel mogelijk images het resultaat tegemoet te zien.

Dank bij voorbaat.

Willy

PS: Bij het niet werken van de import zijn de risico's:

1. niets.  De plug-in importeert gewoon niets.  Is te zien in de import log

2. De import plug-in loopt vast.  Enigma2 herstarten is voldoende om dit te verhelpen.

In dit geval werkt het dus niet, maar U kunt nog steeds een log opvragen en deze mij bezorgen. 

Het spreekt vanzelf dat U de sources file dient te verwijderen.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...