Ga naar inhoud


Topfield vast


Gast

Aanbevolen berichten

Soms heb ik het probleem dat mijn Topfield (PVR 4000 met MM) geheel vaststaat , als ik wil zappen gaat het niet , en als ik de tuner op de afstandbediening dan uitzet beginnen de 4 kleine puntjes op het display te flikkeren , het enige wat dan werkt is de stekker er even uit te halen , en dat is voor mij een probleem want de tuner zit ergens ingebouwd , steeds die tuner eruit halen om bij de stekker te komen. wie weet wat het probleem zou kunnen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is wel erg toevallig want ik heb het ook sinds kort dat zelfs de aan/uit knop niet werkt maar alleen stekker eruit.

Welke settingslijst gebruik jij?

Volgens mij heeft het daar wat mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal, over vastslaan gesproken.zit net wat te zappen met de topfield(zat toevallig op een premiere zender)slaat hij plotseling vast.nu reageert ie nergens meer op,zowel met de toetsen op het toestel als de afstandbediening is er geen beweging meer in te krijgen, alleen de aan/uitknop werkt nog.stekker er meerdere malen uit gehad,nieuwe en oudere versies van de firmware geprobeerd,hij reageert niet meer op de mm en ik kom niet in het menu van de ontvanger, ook een nieuwe settingslijst laden lukt niet.

de ontvanger start steeds op met de infobalk onder in beeld, met daarop de premiere info zoals op het moment dat de topfield vastsloeg.

ik heb nog 6 weken garantie, wat denken jullie, zo snel mogelijk terug met m'n topfield of is er nog een andere reset mogelijk?

groetjes , putje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

AlanS, mijn dank is groot.blijkt dat er in mijn huidige settingslijst die ik gebruik een "loos" kanaal was ingezet om aan te geven dat het premiere pakket begint.ik geloof dat de topfield daar niet echt goed mee overweg kan, ook wissen via de ontvanger van die loze kanalen lukte niet, heb ze nu maar naar het eind van de lijst verplaatst.wil toch graag deze settingslijst blijven gebruiken, omdat in ieder geval het vastleggen van de satellietposities met deze settingslijst wel perfect werkt.ik blijf het toch opvallend vinden dat, ondanks de vele gebruikers, er zo weinig goed werkende settingslijsten voor de topfield te vinden zijn.

groetjes, Putje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de setinglijst http//home.kabelfoon.nl/~warboel/settings.zip.

Ik heb er wel voor de zekerheid een ventilatortje ingezet , want de topfield was echt warm. alvast iedereen bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...