RimaNTSS Geplaatst: 26 augustus 2017 Geplaatst: 26 augustus 2017 (aangepast) Elk onderdeel is INOX, met inbegrip van de rail. Alleen de onderdelen zullen messing-M6 noten. Het is beter om messing en INOX tussen de moer en bout. En dat duurt lang... mijn eerste antenne is uitgerust met een dergelijke constructie al ~ 7 jaar. Natuurlijk, als u balkon-spoor, betekende dan ik ga akkoord - is het onzin. 26 augustus 2017 aangepast door RimaNTSS
RimaNTSS Geplaatst: 10 september 2017 Geplaatst: 10 september 2017 Hebt 2 sets voor paar gebruikers uit een ander forum om te upgraden hun T90s.
Sprietje Geplaatst: 10 september 2017 Geplaatst: 10 september 2017 Dat ziet er schitterend uit RimaNTSS maar wat weegt dat allemaal bij elkaar? Kan de T90 dit gewicht nog wel aan zonder door te buigen?
RimaNTSS Geplaatst: 10 september 2017 Geplaatst: 10 september 2017 Goed idee om te controleren van het gewicht, deed het enkel. Gewicht van een set is ~2.5kg. Ik had dezelfde tuning voor mijn antenne voor vele jaren, en het werkte OK. Ik gebruikte ook veel Quad LNBs geïnstalleerd. Kan iemand controleren hoeveel de oorspronkelijke T90 LNB houder gewichten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen