Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten


Hier ook last van op Safari iPad.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Alex1970:

Ik heb voorheen nog nooit op een bolletje of sterretje te hoeven klikken. Als je ingelogd was ging je altijd naar het eerste ongelezen bericht in een topic.

Werkt soms nu wel soms niet. Soms kom ik op het eerste bericht, terwijl ik bijv. al drie pagina's gelezen had, soms op het laatste bericht terwijl ik er een aantal ervoor ook nog niet gelezen had.

En soms wel direct op het eerste ongelezen bericht.

Ik wacht het wel even af, komt m.i. wel goed en kan later als het nog steeds voorkomt en ik de tijd ervoor heb eens testen hoe en waarop (Android, Windows, welke browser) het voorkomt.

Ervaar ik ook. Maar bij mij werkte dit enkel met mijn smartphone.

Maar Michel en zijn team doen hun best, de ads zijn goed nu. Inladen gaat iets moeilijk, maar ze zijn misschien bezig. Want al die problemen fixen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat werkt hier prima. Dat is mogelijk een overblijfsel van het oude forum in je cache. Geschiedenis legen en je bent er vanaf (verwacht ik).

 

Nog even kort jouw facebook opmerking:

 

Ik vind facebook ook niets, maar er zijn heel erg veel mensen (verreweg de meerderheid) die het wel leuk vinden. Aangezien het een optie is en je er geen gebruik van hoeft te maken, snap ik net waar je jezelf druk over maakt. Gewoon niet aanmelden via facebook en nooit op de share knoppen drukken. Opgelost :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je. Ik was bang dat er ongevraagd berichten van mij op fb gingen komen zonder mijn medeweten. Je hebt me gerust gesteld.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Michel:

Dat werkt hier prima. Dat is mogelijk een overblijfsel van het oude forum in je cache. Geschiedenis legen en je bent er vanaf (verwacht ik).

 

Geschiedenis gewist maar probleem blijft (ook na herstart computer). W10 met Firefox 54.0.1

 

Update naar 55.0.2 lost het niet op.

aangepast door Mojo
edit

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Weet niet wat jullie allemaal op het internet uitspoken, maar heb deze nog niet gezien. Zodra ik m zie, gaat ie in de blacklist.

 

Als jullie allemaal de addblocker aanzetten, ben ik ofwel genoodzaakt het forum te sluiten ofwel nog irritantere reclame in de code te gaan verwerken zodat je het niet kan omzeilen. Ik ga alle kosten die ik de afgelopen weken gemaakt heb echt niet uit eigen zak betalen. :cry:

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...