Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten


Wat het "hartje" betreft:  Verbaasd schrijf je wel met een D ipv een T....    als je dan nog voor de Nederlandse vertaling moest betalen, zoals ik ergens las, is het wel erg triest dat ze dan nog niet eens correct kunnen spellen.  Misschien dat je dat manueel kan corrigeren.....

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
21 uur geleden zei Brambo's:

Michel, Ik heb ook nog dat probleem om je profiel verder aan te vullen.

Het blijft op 0% staan terwijl ik enkel het gedeelte 'over mij' niet heb ingevuld.

Geen drama natuurlijk maar eventueel kan je dit eens bekijken.

Mvg

 

Ik kan dat niet reproduceren. Dat werkte bij alle test accounts die ik bekeken heb wel gewoon goed. Welke browser, welke versie, welk OS?

Heb je de sat4all cookies of je gewoon je hele browser cache al eens geleegd?

 

Op 8/21/2017 om 10:00 zei Tonskidutch:

vroegear

kon ik zien wie mee aan het lezen was in het Topic

 

is dat wegbezuinigd door de regering?

 

Die optie is er niet meer.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik nog een sugestie vraag stellen.

ik weet niet wie het allemaal interesant vondt, maar ik zie niet meer het beste antwoord. Mogelijks gaat dit nu anders?

als iemand het gaf als beste antwoord, wist je snel de oplossing van het probleem omdat dit vanboven stond.

vraag me af, of er nog zijn die dit missen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is vervangen door het like systeem dat door leden kan worden gebruikt. Wij moderators kunnen ook nog antwoorden aanbevelen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/21/2017 om 10:00 zei Tonskidutch:

vroeger

kon ik zien wie mee aan het lezen was in het Topic

 

is dat wegbezuinigd door de regering?

Dag Michel,

 

Dat was toch wel goed, niet?

 

En hoe zie je wie momenteel ingelogd is? (Kan het zonder de tool te gebruiken?)

 

 

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor een overzicht wie on-line zijn:

 

Boven in de balk op tools klikken en daarna op gebruikers on line.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helemaal niet praktisch, he. Je moet uit de thread gaan en actief op zoek naar iedereen die geantwoord heeft. Vroeger zag je onmiddellijk wie er online was. Loopt in feite wat samen met het andere deel van de vraag: wie kijkt er mee?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dank je wel! Via de smartphone staat er wel: was onlangs hier. Maar dat Is bijzaak.  Fijne avond nog. 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...