Ga naar inhoud


facebook voor Sat4all?


Amager95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Er is wel een (lege) sat4all Facebook pagina, maar dat wordt zeker geen alternatief voor het forum, maar alleen een extra voor wie dat leuk vind.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 19:59 zei Zuppelan:

Ik werk in ieder geval met een Facebook-blokker, dat ene F-logootje laadt honderden kilobytes aan Javascript in je browser die allerlei rare dingen doet om je te bespioneren.

 

Interessant, welke blokker is dat? 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Volgens mij zie jij spoken. Er wordt niets naar Facebook gestuurd als ze jezelf niet aanmeldt of op de Share knop drukt en dan ook nog eens bevestigt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat jij niets merkt wil niet zeggen dat er op de achtergrond niets gebeurt.

Die club weet nu meer over jou als je lief is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gelukkig is het een keuze. Ik zelf heb een facebook account maar die staat helemaal dicht, ik vul er niets in wat ook maar enigszins privé is.

 

Gebruik je geen facebook, kunnen ze ook niets over je weten ;)

 

Simpel toch?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ok, jij voelt je dus gedwongen om er gebruik van te maken en klaagt dan dat het je privacy aantast?

Sorry hoor, maar jouw redenering slaat echt helemaal nergens op.

 

Als mij iets niet bevalt, loop ik weg en ga ik iets anders doen. Als ik bang ben dat iemand mijn gedachten leest zet ik een aluminium hoedje op. Als ik bang ben dat facebook te veel over me te weten komt, wordt ik geen lid van facebook. Hoe simpel kan je het leven maken? 

 

Er zijn veel ergere privacy aantastingen waar je niet zomaar omheen kunt. Maak je daar liever druk om!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De machtspositie van google vergelijken met de privacy van facebook snijdt ook geen hout. De machtspositie van google ging over het feit dat concurrenten van google geen kans meer maakten en google dat uitbuitte. Dat ging niet over privacy.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Google meer van je weet en rondstrooit dan Facebook, en Microsoft kan er ook een houtje van. Alles wat je op sat4all tikt kan ook iedereen lezen. Wil je je extra veilig leven en niets van je privacy kwijt leef dan verder zonder electronische apparaten. Dus ook geen TV want stel je voor dat die ingebouwde camera je bespioneerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...