Ga naar inhoud


Accu aangedreven rijden op de terugweg?


moonchild

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei kiekiek:

Meer en dikkere leidingen boven- en onder de grond.

Onzinnig en peperduur. Energie moet opgewekt worden daar waar het nodig is. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 minuten geleden zei dutchandrew:

En wat vind men van mierenzuur als brandstof?

 

Tanken wordt dan net als het vuilnis buiten zetten een vies klusje ;)

 

Methaanzuur is gevaarlijk als het vrijkomt bv met een ongeval of tijdens werkzaamheden want het is namelijk sterk etsend.

Daarnaast is de kanker taliban ook van mening dat mierenzuur mogelijk kankerverwekkend is.

Maar die vinden alles zo'n beetje kankerverwekkend totdat het tegendeel over een periode van een mensenleven bewezen is.

Ben benieuwd wat ze gaan doen en wie ze gaan aanklagen ivm gamma rays uit het heelal. Maar das een hele andere "discussie" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei ceesv:

En ook aan de zonnestroom wordt gewerkt.

Thermo electrische centrales rond de evenaar en transport leidingen van de evenaar naar Europa is de toekomst.

 

 

Daar heb ik wel eens iets over gelezen, maar of ze daar al mee begonnen zijn, geen idee eigenlijk. Het zou dan om 3 enorm grote zonneparken gaan in Algerije, Zuid-Amerika en Azie, zodat er altijd stroom opgewekt kan worden, maar ook daar wil wel eens een wolkje aan de hemel verschijnen ;)

 

Maar het idee is duidelijk: diversiteit en spreiden van risico´s, zoals nu ook met gas en olie wordt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, briljant idee. Ik zie allemaal stabiele landen op de evenaar liggen. Ik noem er een paar: Oeganda, Kenia, Somalië... 

 

Zijn we straks verlost van die jurken landen, worden we afhankelijk van die regio. 

Bovendien ligt de beschaafde wereld dan wel erg noordelijk. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De idioten willen nu al de kolenopslag in Rotterdam verbieden, dit ongetwijfeld ten koste van werkgelegenheid. Dus nu aardgas en kolen in de ban, straks olie. 

 

Onze perceptie van beschaving is verschillend :cool:

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Drs. IJzerbout:

Ehhh..de Emiaten zijn best wel beschaafd hoor.

 

Nog wel, maar die beschaving zit absoluut niet in de mensen zelf maar is een dun laagje vernis aangebracht met miljarden dollars van olie inkomsten.

 

4 minuten geleden zei Psychosammie:

De idioten willen nu al de kolenopslag in Rotterdam verbieden, dit ongetwijfeld ten koste van werkgelegenheid. Dus nu aardgas en kolen in de ban, straks olie. 

 

Niet de opslag van kolen, maar overslag ervan. Het overgrote deel daarvan gaat door naar Duitsland via de betuwe lijn.

Als Rotterdam het niet doet dan pakt Antwerpen het er wel bij. Bedrijven, mensen en banen verhuizen wel mee.

Het stopt pas al het spul "op" is of niet meer interessant. Krijg je uiteindelijk spooksteden en dorpen.

Misschien maar eens stoppen met de wens gedachte dat we het iedereen naar de zin kunnen en moeten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja misschien

dan hoef ik ook geen politie meer te verwachten die me achtervolgt en/of inhaalt (350km/uur)

het leuke van de e-car is toch echt het koppel en de acceleratie de kniesoren hier zouden het eens moeten testen

 

proefritje?

 

en bovendien zijn er velen hier, een beetje F1 gek, maar beseffen niet wat DRS doet

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De top is echt 350 km/u? Dat begint wel reuze interessant te worden ;) Ik weet wel dat ze met 2 seconde op 100 km/u zitten.

 

Van de week heeft Tesla ook 2 electrische vrachtwagens gepresenteerd. En toch lijdt het bedrijf zware verliezen en is de toekomst uiterst onzeker, omdat Panasonic onvoldoende accu´s kan produceren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...